Skip to main content

Beste,

Wij zijn per 1 juli verhuist. Toen der tijd op 14 juni al aangegeven via de kpn website. Vervolgens foutmelding gekregen per mail... kan gebeuren. Dus kort daarna gebeld met kpn klantenservice, de verhuizing zou 2 weken later ingepland kunnen worden. Jammer om te horen, maar oké, het moet maar. Zonder internet kunnen we niks. Begin juli blijkt dat er nog geen glasvezel kastje hangt in onze meterkast. Daarvoor moeten we niet met kpn klantenservice bellen, maar kpn netwerk. Na velen malen bellen is er eindelijk een netwerk monteur, binnen 5 min is het geregeld, nu moet kpn klantenservice het weer overnemen. Dus direct gebeld om het over te laten zetten. Dit was half juli. Wat zou worden geregeld blijkt een hele klus, na lang wachten en meerdere malen bellen hebben we nog steeds internet op het oude adres en geen op het nieuwe adres. Wij kunnen op dit moment niet meer verder geholpen worden door de klantenservice, alleen door de backoffice. Zelfs het inplannen van een monteur is tot twee keer toe niet gelukt. Graag komen wij tot een oplossing. De klacht, die wij 3 weken geleden hebben ingediend ligt ook nog steeds bij kpn op tafel. Het feit dat er meerdere malen wordt beloofd dat we teruggebeld worden geeft ons steeds minder geloof in kpn. 

Groet,

Erik

Goed dat je hier je verhaal verteld. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur maar het is druk.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Ik heb mijn profiel helemaal aangevuld. Mocht er nog meer informatie nodig zijn hoor ik het graag. Het oude adres, de postcode, kan ik ook nog eventueel doorgeven.


Zet dat maar bij persoonlijke opmerkingen. Dat is alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf. 


Is er al een update?


???


Goedemiddag @Erik89, welkom op het forum!
Ik schrik hier enorm van hoe dit zo lang heeft kunnen duren! Iets concreets heb ik op dit moment nog niet omdat ik de gegevens en de voortgangen bij de backoffice zelf helaas ook niet in kan zien. Ik heb mijn collega's daar gevraagd om verduidelijking.
Wel zie ik dat gelukkig inmiddels een Noodpakket verzonden is gisteren. 
Ik hou je op de hoogte!


@Thomas  Bedankt voor de terugkoppeling. In ieder geval mooi om een reactie van jou te zien. Wij wachten verder geduldig af.


Goedemorgen @Erik89, ik heb inmiddels reactie van mijn collega's. Achter de schermen word er nog steeds aan gewerkt maar het is een vrij complex probleem. Ik heb hen zojuist nog een keer om een update gevraagd.


Beste @Thomas 

Dankje voor de update. Vraagje tussendoor. We hebben sinds deze week een mobilewifi, maar hij heeft de 50gb behaald. Wanneer en hoe beschikken we weer over nieuwe gb's? Daarnaast is het de vraag of er al iets van infornatie beschikbaar is over de digitenne die het niet doet. We hebben daar vorige week over gebeld, maar niks meer op terug gekregen.

Groetjes,

Erik


Goedemorgen @Erik89, ik heb een nieuwe bundel van 50GB aangevraagd voor het Direct Online pakket en de Digitenne kaart (opnieuw) laten activeren. Had je al wél NPO1,2 en 3? Zou je je ontvanger eens een half uurtje aan willen laten staan op NPO1? Hierna zou je toegang tot de Digtenne zenders moeten hebben. Als je ze dan nog niet hebt wil ik je adviseren de zenders nog een keer opnieuw in te stellen en eventueel de antenne opnieuw uit te richten!


Beste Thomas,

De digitenne kregen we ook na jouw inzet, niet aan de praat. Echter is gisteren na lange tijd de monteur gekomen en heeft het internet aan de praat gekregen. Gelukkig 🥳! Bedankt in ieder geval voor de communicatie.

Enige vraag die resulteert is of er al enige indicatie is of onze klacht word behandeld. Misschien kan jij daarin wat aanwakkeren.

Groet,

Erik


Goedemiddag @Erik89 yes! Fijn dat het eindelijk opgelost is. Ik zie dat mijn collega van het regieteam gisteravond de klacht doorgezet heeft naar de klachtenafdeling. Zolang het probleem nog niet opgelost is kunnen die daar namelijk nog weinig mee.
Zij nemen hierover nog contact met je op! Ze zullen vanaf een 088 of afgeschermd nummer bellen dus houd je telefoon in de gaten. Ik ga er vanuit dat dit volgende week zal zijn.


Goedemorgen @Thomas 

Bedankt voor de informatie, lekker pro-actief bezig. Fijn dat het straks uit mijn hoofd kan. Wij wachten rustig op de klachtenafdeling. Ik denk dat het topic gesloten kan worden.:grin:

Groet,

Erik