Skip to main content

Ik kan al twee maanden geen wijziging in mijn pakket doen, doordat kpn glasvezel heeft aangemaakt en en kastje heeft geïnstalleerd. Hoe dit op te lossen?



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Dendj , dan loopt de migratie koper naar glas nog en is nog niet afgerond. Aangezien KPN maar 1 wijziging tegelijk aan kan moet eerst dit afgerond zijn.

 


Hallo JanD, 

Bedankt voor je reactie en uitleg. Dat is mooi balen. 

 

 


Hallo JanD, 

Bedankt voor je reactie en uitleg. Dat is mooi balen. 

 

 

Hallo @Dendj , je zou de migratie kunnen annuleren, alsnog de wijziging doen en daarna de migratie weer in gang zetten, dat laatste hoeft trouwens niet, want je wordt vanzelf een keer omgezet naar glas, zo is mijn ervaring. Ik had hetzelfde issue als jij en op bovenstaande manier opgelost.

Succes.


Ok dat is een goeie.

Ik ga daar is naar kijken, nogmaals dank! 


Hallo @Dendj graag gedaan, succes en laat de (goede) afloop even weten s.v.p.

 


Van harte welkom op ons forum @Dendj. We hebben hier verschillende behulpzame gebruikers, goed om te zien dat JanD je op weg geholpen heeft. 

Wat hij aangeeft klopt, als er een wijziging open staat kan je niet nog een andere wijziging op hetzelfde moment doen. Meestal is dat geen probleem, omdat de meeste wijzigingen hoogstens een paar dagen duren. In dit geval zit het anders, aangezien het wachten is tot je glasvezelaansluiting klaar voor gebruik is. Afwachten is optie één, maar ik kan me voorstellen dat 't lastig kan zijn om intussen geen aanpassingen aan je abonnement te kunnen doen. Dan is het advies van JanD een alternatief. 

Hallo @Dendj , je zou de migratie kunnen annuleren, alsnog de wijziging doen en daarna de migratie weer in gang zetten, dat laatste hoeft trouwens niet, want je wordt vanzelf een keer omgezet naar glas, zo is mijn ervaring. Ik had hetzelfde issue als jij en op bovenstaande manier opgelost.

Succes.

 

We horen graag hoe het is afgelopen, laat het gerust weten als je vragen hebt.