Skip to main content

Goedenmorgen.

 

Op 14 juni heeft een glasvezel monteur glasvezel in mijn huis aangesloten. Bij kpn direct een abbonement genomen en deze zou 25 juni van start gaan.

 

Ik heb een aantal dagen van te voren netjes het installatie pakket ontvangen maar kreeg deze niet aangesloten omdat ik een nt kastje mis.

 

Ik ben nu al vanaf 24 juni bezig om een monteur afspraak gepland te krijgen om het nt kastje te plaatsen maar wordt steeds verteld dat er een ticket aangemaakt is en ik teruggebeld wordt (wat helaas niet gebeurd)

Ik zou graag met spoed een afspraak willen plannen voor een monteur, dat zou niet zo moeilijk moeten zijn lijkt mij.

Ik zit nu al 2 weken zonder internet en tv want wegens verbouwing had ik de oude internet provider al opgezegd.

Graag met spoed een oplossing, anders zal ik helaas een andere provider moetengaan kiezen.

@Gerard82 Dat niet terug bellen door de klantenservice begint toch wel een irritant dingetje te worden @ KPN :rage:

Uw bericht zal hier door een moderator opgepikt worden, die u gaat helpen. Als u uw profiel van dit forum invult met de nodige gegevens ( naam , postcode, huisnr. abonnements nr.) kan de moderator dit onmiddelijk ter hand nemen. ( Gegevens zijn alleen te zien door uzelf en de moderators van KPN ).


Hoi @Gerard82, het gaat niet goed, dat zie ik ook. Er moet gewoon een monteur bij je komen die een NT komt plaatsen. De lijn is namelijk gereed voor installatie. Dat het zo gaat is niet goed, excuses. Ik heb dan ook wat collega's gevraagd om hier naar te kijken om zo snel mogelijk een monteur bij je te krijgen. Zodra ik wat hoor, laat ik van mij horen. Hoor jij wat, dan hoor ik dat ook graag. 


Ik kreeg zojuist een telefoontje van kpn netwerk.

 

Het blijkt dat kpn nog niet heeft doorgegeven dat de installatie gereed is en tot die tijd kan kpn netwerk geen nt kastje plaatsen.

 

Ze moeten vanuit kpn online doorkrijgen dat ze goedkeuring hebben om het nt kastje te plaatsen


Ja, het gaat ergens mis inderdaad. Als ik goed begrijp is er onduidelijkheid tussen FTU en NT. Ik verwacht begin volgende week meer duidelijkheid te krijgen. 


Ik heb nu iets duidelijkheid, er zit ergens in jouw aanvraag een probleem. Die loopt ergens vast. Dit is nu duidelijk geworden en ze zijn hard aan het werk om het op te lossen. Hopelijk is dat snel. Excuses voor het ongemak.


Wordt ik gebeld zodra er een afspraak gemaakt kan worden met de monteur?


Ik krijg terugkoppeling, zodra ik wat weet hoor je dat. Mocht jij ook benaderd worden, dan hoor ik  ook graag. 


Ik heb zojuist een mail en smsje gehad dat ik een afspraak kan inplannen voor een monteur.

Zojuist gedaan en deze komt 20-7 langs

 

Bedankt.


Super! Ik hoor nog graag van je hoe het bezoek velropen is.


Monteur is vandaag langs geweest. 

Hij heeft geconstateerd dat de vezels niet zijn aangesloten door kpn netwerk, dit kan deze monteur helaas niet dus niet kpn netwerk moet weer langs komen om dit aan te sluiten. 

Monteur heeft wel netjes alles geplaatst en uitgelegd zodat ik direct gebruik kan maken van het internet zodra kpn netwerk is geweest. 

Nu weer afwachten wanneer kpn netwerk langs komt. 

Dit is wat de monteur op de bon heeft gezet

 

Bij de klant aangekomen. In de ftu waren door netwerk nl de glasvezels niet aangesloten. Ticket laten maken hiervoor:Sir202107207287 in overleg met mijn glas alles voor zover mogelijk aangesloten en uitleg gegeven aan de klant hoe dit moet. V12 defect deze omgeruild


Zojuist telefoon gehad, kpn netwerk komt vandaag al langs om het op te lossen.


Dat is fijn. Hoor graag van je als ze zijn geweest. Dan moet het eindelijk werken.