Skip to main content

Beste forumleden, na een hopeloos aantal telefoontjes naar kpn klantenservice en kpn netwerk en een installatiemonteur verder. Heb ik nog steeds geen glasvezel verbindin. Afgelopen 7 dagen was het verhaal dat het externe bedrijf wat mijn “schakelaar” om moest zetten zodat ik glasvezel zou hebben in mijn meterkast. Er niet bij kon toen moesten ze wachten op de sleutel. Krijg ik vandaag na 10 x bellen eindelijk het desbetreffende bedrijf aan de telefoon en die zegt simpelweg dat dat zwaar beveiligd is en dat zij geen eens degene zijn die dit moet uitvoeren. Noodpakket werkt ook voor geen meter. En mijn hele huis is slim dit betekend dat ik al 20 dagen zonder de verwarming en zonder lichten en alle andere wifi gerelateerde dingen zit. Het is echt belachelijk hoe hier wordt omgegaan met een nieuwe klant die notabene 2 mobiele abbonementen en het duurste thuisabbonement voor 2 jr heeft afgesloten. Oorspronkelijk zou de verbinding 7 december actief zijn. Direct het pakket juist geinstalleerd (dit is bevestigd door de installatie monteur). Die zoals ik al zei absoluut niet nodig was maar een storingsmonteur. Er is hier zoveel fout gegaan maar niemand mr dan ook niemand die een snelle effectieve oplossing heeft. Het lijkt wel een spelletje hoe er van kpn service, kpn storing en een extern bedrijf van het een naar het ander wordt gestuurd.

ik ben bij elk telefoontje netjes geweest, maar dit heeft geen vruchten afgeworpen… nadat ik vandaag weer belde hoe het er voor staat zei mevrouw van de service zelf dat ik het dan maar op deze manier moest doen… dus bij deze

Dag @Dvmien90H dat klinkt allemaal niet best zeg en het is begrijpelijk dat je duidelijkheid wil. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan tik ik een moderater op de schouder of ze kunnen zien wat er aan de hand is. Verwacht niet onmiddellijke oplossing wat de maand december is altijd een lastige maand maar misschien kunnen ze de boel vlot trekken. 


Heb ik zojuist gedaan. Ik hoop dat u mij kunt helpen, heb echt alles gedaan wat ik kon doen….


Heeft u al iets vernomen ik ben ook nog nr de winkel gegaan om een klacht in te dienen het is hopeloos zou weer gebeld worden niks vernomen….


Hoi @Dvmien90H . Helaas is dit forum niet het ‘wondermiddel’ dat plotseling wél van alles kan.

Alles wat KPN kan doen om dit aan te kaarten is gebeurd.  Er is een actief ticket voor jou.  De laatste update is van 27-12.

Toen is er gemaild met de aannemer met verzoek om de wijkcentrale in te gaan en de boel te repareren. 

Ik vrees het ergste nu met de feestdagen.  Dus we zullen de reactie moeten afwachten.  Die verwacht ik dit jaar niet meer, eerlijk gezegd.