Skip to main content

Dag,

Wij zitten al meer dan 24 uur zonder internet. Gebeld met KPN….was eerst een storing bij ons thuis dus er zou een monteur komen. Na 1 uur kregen wij een bericht via sms dat het regionaal een probleem was….onzin want onze buren ook KPN hadden totaal geen problemen. Dag daarna wederom contact op genomen…. Volgens medewerker lag het probleem bij KPN...en de BACK Office zou contact met ons opnemen… zijn inmiddels 24uur verder en geen belletje v BACK Office gekregen,...en wij zitten nog steeds zonder internet. Wie gaat mij uren betalen die ik thuis niet kan werken ? WAARDELOOS…..andere woorden heb ik niet v de organisatie KPN…. en er moet snel wat gebeuren ander stap ik op en ga naar een andere provider…. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dat is wel een erg vervelende situatie. In dat soort gevallen bied KPN vaak een apparaat met een SIM kaart waar 50GB op staat. Deze kan je dan thuis aanzetten en gebruik maken van 4G. Wellicht is dit een tijdelijke oplossing?

Wat betreft je internet verbinding, wat komt er binnen op je hoofdkastje met de lijn die uit de grond komt. Zie je daar lampjes branden? Heb je het van de stroom afgehaald een paar minuten? Wat gebeurt er dan?


Lampjes branden rood en oranje...vanmorgen 5 min gehele modem uit gehad en aan gedaan.

Dit zijn natuurlijk oplossingen van niks...als dit de oplossing is schiet mij dan maar lek….!!

 


Belachelijk dat KPN totaal geen reactie meer geeft… Waar is de Back Office dan ?

Hoop mooie worden...maar weinig daden….. (...) 

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


Hallo @H Oosterman Welkom hier op het KPN Forum. Inderdaad, een flink vervelende kwestie en ik kan me je boosheid wel voorstellen. Zo te horen heb je al het nodige contact met de klantenservice gehad en zijn er achterliggende afdeling voor je aan het werk. Zodra er een update is zul je dat zeker horen, maar wellicht duren zalen iets langer dan gedacht of is het probleem complexer. Dat je buren  (gelukkig voor hun) niets merken wil niet zeggen dat er in jouw buurt geen algemene storing kan zijn. 

We kunnen het proces waarschijnlijk niet voor je versnellen, maar we kunnen wellicht wel iets nakijken. Als je ons van enkele gegevens voorziet kunnen we dat doen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)

Verder: voor direct contact kun je terecht bij de klantenservice. Het KPN Forum is in de eerste plek een platform waar onze klanten met elkaar in gesprek en helpen bij problemen. Moderators, zoals ik, kunnen bijspringen als je er onderling niet uitkomt. Direct en 1 op 1 reageren kunnen we echter niet. En hoezeer ik ook begrip heb voor je boosheid, op het Forum wordt niet gescholden. Ik heb je bericht dan ook aangepast. 

 


Dag Bart,

graag zou ik v jouw willen weten wat v voordeel er v mij in zit als ik al mijn gegevens zou invullen op jullie Kpn Form. Ben inmiddels meer dan 10 jaar klant bij kpn...zouden nu inmiddels mij gegevens toch wel hebben...of is jullie administratie net zo’n zootje als de rest. Voorlopig zit ik 48 uur zonder internet...geen WiFi..geen tv en niemand bij kpn die zich enig druk maak. Klantenservice.?! Een woord wat bij kpn niet in het woordenboek voorkomt.


In het kader van de wet op de privacy mag de medewerker niet zoeken naar je gegevens dus vul het in anders kunnen ze niets voor je doen. Overal waar prive bij staat is alleen zichtbaar voor jezelf en de medewerker.


Bedankt voor het invullen van je gegevens @H Oosterman, ik heb meteen je ticket er bij gepakt en zie dat deze in behandeling is. Helaas kan ik hier verder weinig anders inzien en zullen we de oplossing van mijn collega's achter de schermen af moeten wachten. Zij nemen daarover nog contact met jou op.


Kijk Thomas dat bedoel ik. Jullie vrg v alles maar met een oplossing komen jullie niet. Formulieren invullen...uren wachten aan de tel.met jullie geweldige servicedesk….WAARDELOOS...andere woorden heb ik niet. Allemaal verschuilen achter elkaar maar er is er geen die het probleem oppakt en oplost...KLOTE BEDRIJF...HEEL DAT KPN..!!


Goedemiddag @H Oosterman, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Reset je KPN Box (modem)

Wanneer je bij je modem een reset uitvoert, dan worden alle instellingen van het modem terug naar de fabrieksinstellingen gezet. Dat betekent dat al je persoonlijke wijzigingen in het modem verwijderd worden. Ook moeten je aangeloten producten (zoals een smart thermostaat) mogelijk opnieuw aansluiten.

Tip: lees eerst deze beschrijving goed door (of maak er een foto van). Bij het resetten van je modem valt ook je internetverbinding weg. Het resetten van je modem kan op twee manieren:

 

Gebruik de Servicetool Fabrieksinstellingen

Je kunt je KPN modem het makkelijkst resetten via de Servicetool Herstellen Fabrieksinstellingen Experia Box Modem. Dit werkt alleen als je thuis bent.

 

Handmatige reset van de KPN Experia Box V10 en V10a

- Steek een pen, een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘reset’. Je vindt het reset gaatje naast de stroomkabel, aan de zij- of achterkant van het modem.

- Houd deze een aantal seconden ingedrukt.

- Laat de pen of ander puntig voorwerp direct los als het 'Power' lampje rood gaat branden. De KPN Experia Box start nu opnieuw op en zal persoonlijke gegevens in de KPN Experia Box terugzetten. 

Laat de KPN Experia Box 30 minuten aanstaan en onderbreek de procedure niet! Na de reset moeten de lampjes ‘Power’, ‘Services’ en ‘Internet’ weer branden.

Weet je na de reset van de modem, je wifinaam en wachtwoord niet meer? Wijzig deze dan thuis via de 'Servicetool wifi naam en wachtwoord wijzigen'. Welk modem heeft u?

Laat u het me nog even weten of het iets geholpen heeft en gelukt is?