Skip to main content


Al sinds vrijdag (20 augustus) geen diensten meer. De Experia box kon ineens uit het niets geen verbinding meer krijgen.

Het internet lampje op de ExperiaBox blijft knipperen, maar er komt geen verbinding tot stand.

Het gevolg is dat er geen enkele dienst meer werkt. Internet en TV zijn totaal uitgevallen.

Volgens de online service tool zit het probleem niet in de wijkcentrale, maar bij mij “thuis”. Een opmerkelijke conclusie omdat er meer componenten zitten tussen mijn “thuis” en de centrale.
 

De ExperiaBox heb ik al direct aangesloten, met verschillende kabels aan het isra punt in de woning, de modem is gereset, stroom is eraf geweest, etc.


Het nummer van de klantenservice is verder nergens meer te vinden op de KPN site en de enige ondersteuning is een monteur inplannen die wel geteld pas 5 dagen later kan komen, waarmee nog niet gezegd is dat de storing dan ook verholpen gaat worden, want het kan ook in de bekabeling tussen de wijkcentrale en de woning zitten.

 

Ik heb altijd veel vertrouwen gehad in KPN als het ging om de klantenservice, maar in deze tijd waarin iedereen veelal thuis zit en afhankelijk is van de online diensten is het bijzonder lastig om te begrijpen waarom er van een 24/7 servicedesk afgeschaald is naar een monteursdienst die pas 5 dagen later kan acteren en mogelijk niet eens dezelfde toegang en/of kennis heeft van de achterliggende systemen om een behoorlijke analyse te kunnen doen (ervaring uit het verleden).

 

Kunnen jullie mij vertellen hoe het nu zit met deze matige service bij problemen ?

​​​​​​​En nee, ik ben niet op zoek naar een, tegen bijbetaling, expert helpdesk waarmee ik een exotische modem configuratie wil doen. Ik wil dat de basis gewoon goed bekeken wordt.

 

Al met al is het dagenlang verstookt zijn van diensten zonder dat er daadwerkelijk ook maar even gekeken wordt voor mij een dealbreaker als het gaat om provider keuze en ben ik me sterk aan het afvragen of andere providers wellicht een betere keuze zijn.

Hallo @WAL35 

Heb je een technisch probleem of een storing dan is KPN 24/7 bereikbaar op 0800-0402 (gratis nummer).

Het nummer is inderdaad lastig te vinden, maar zo gaat het:
Ga naar www.kpn.com/service , kies dan een onderwerp. Dan naar beneden naar “Ik heb een andere vraag of wil graag contact”. Dan vindt je de contactmogelijkheden (telefoon en chat) onderaan de pagina.


Goedemorgen @WAL35! Heel erg vervelend dat je op dit moment geen diensten meer hebt.

Kunnen jullie mij vertellen hoe het nu zit met deze matige service bij problemen ?

Al met al is het dagenlang verstookt zijn van diensten zonder dat er daadwerkelijk ook maar even gekeken wordt voor mij een dealbreaker als het gaat om provider keuze en ben ik me sterk aan het afvragen of andere providers wellicht een betere keuze zijn.

Snap dat dit een ‘dealbreaker’ voor je is, vinden wij ook en daarom zijn wij, zoals @RBxx al aangaf, in het geval van technische problemen en/of storingen nog steeds 24/7 bereikbaar. Voor alle overige vragen zijn wij maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. 

Is het intussen gelukt om contact met ons op te nemen? Als we vanuit het Forum nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!