Skip to main content

Sinds vrijdag geen internet en televisie. Ik wordt niet wijzer van de helpdesk. Heeft iemand uit regio Amsterdam dezelfde problemen? 
 

Einde is niet in zicht. Waardeloos. Kpn wat is de reden hiervan ?

Hoi @Vanderburg en welkom op het forum! Je zit nu dus helemaal zonder diensten? Als je op kpn.com/storing kijkt, is er dan geen storing bekend bij jou in de regio? Je hebt al gebeld begrijp ik, maar als je helemaal geen diensten hebt raad ik je toch aan om nogmaals met ons te bellen via 0800-0402. Spreek in dat je een storing hebt, dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn en die moet je vervolgstappen kunnen geven over de doorlooptijd of hoe/wanneer dit opgelost zal worden. Mocht daar geen duidelijkheid van komen, wil je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? 


Bedankt Sanne voor je reactie. Als ik bel dan komt er een automatisch antwoord dat er een regionale storing plaats vindt, waar KPN op het moment hard voor aan het werk is om het te verhelpen. Is het dan nog steeds raadzaam om een medewerker aan de lijn te krijgen? Opstarten, stroom er af halen, etc werkt niet.

 

 

 


Bedankt Sanne voor je reactie. Als ik bel dan komt er een automatisch antwoord dat er een regionale storing plaats vindt, waar KPN op het moment hard voor aan het werk is om het te verhelpen. Is het dan nog steeds raadzaam om een medewerker aan de lijn te krijgen? Opstarten, stroom er af halen, etc werkt niet.

Ik zie online storing in mijn regio, en de tijd wordt  om de zoveel uur aangepast, omdat er geen oplossing voor is. 

 

 

 


Ah, dan verklaart het waarom de diensten niet werken. Dan heeft een medewerker spreken inderdaad geen zin. Bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik heb meteen gekeken of ik kan zien wanneer we verwachten dat het opgelost is, en dat zal morgen/vannacht om 1:30 zijn. Dat is een indicatie, dus het kan ook eerder of later worden, zoals je zelf ook al hebt gemerkt aan dat het tijdstip steeds verschuift. Op kpn.com/storing kun je de voortgang volgen, en kun je je ook aanmelden om per SMS op de hoogte gehouden te worden. Dan ontvang je vanzelf bericht wanneer de storing opgelost is! Hopelijk duurt dat nu niet lang meer, en excuses voor het ongemak. 


Bedankt Sanne. 
Het enige wat ik kan doen is wachten.

Fijne avond.


Het is inmiddels maandagavond en nog geen zicht op verbetering. Ik zou graag informatie willen krijgen. Alleen melden dat er een storing is, dat is niet voldoende.


@Vanderburg Als ik nu in mijn systeem kijk lijkt de storing voorbij te zijn, dus ik hoop dat alles nu weer werkt! Mocht dat niet zo zijn, herstart je modem dan even door hem van de stroom te halen, even te wachten en weer aan te sluiten. Mocht alles weer werken, vergeet dan niet om een vergoeding aan te vragen voor de periode waarin je geen diensten hebt gehad. 🙂 Mocht het nog niet werken, laat het hier dan gerust weten. 


Beste Sanne,

 Bedankt voor de follow up. Gelukkig hebben we weer verbinding!

Mvg,

Niels


Fijn om te lezen Niels! Bedankt voor het terugkoppelen. 😄