Skip to main content

Afgelopen vrijdag is mijn internet ermee gestopt. Het lijkt er op dat mijn glasvezel kastje geen pakketten meer doorstuurd naar mijn modem.

Ik heb contact opgenomen via 0800-0402 en daarna alle mogelijke opties uitgeprobeerd (glasvezel kastje opnieuw opstarten, modem opnieuw opstarten, etc...) maar niets hielp. Werd daarna beloofd dat er een ticket aangemaakt was en dat iemand contact met mij zou opnemen. Het is nu 3 dagen verder en er is nog steeds geen contact met mij opgenomen.

Dit is de tweede keer dat ik dagen achter elkaar zonder internet zit bij KPN en nu kan ik begrijpen dat het probleem niet meteen opgelost is maar dat er dan ook geen contact met mij wordt opgenomen vind ik eigenlijk niet kunnen.

Ik werk thuis en ben afhankelijk van het internet van KPN. Is er enigsinds iemand die mij verder kan helpen met dit probleem?

Alvast bedankt.

Hallo @JeBoiThies, erg vervelend en ook lastig als je zonder internetverbinding zit. Ik zie dat er inmiddels een monteursafspraak is ingepland. Er komt 6 april een monteur om de verbinding weer online te krijgen.Â