Skip to main content

Hallo KPN,

Al drie dagen hebben wij geen internetverbinding. Als ik op onze postcode zocht zag ik maandag dat er een storing was, maar gisteren en vandaag niet meer.

De Experia Box geeft wel een groen lampje bij internet, maar het lukt ons niet om verbinding te maken. We hebben alle aanbevolen opties geprobeerd om te resetten, maar helaas zonder resultaat.

Kunnen jullie helpen?

Hallo @KoenSmeets, welkom! Wat balen dit.. Ik zie ook niet meteen iets vreemds meer. Hoe heb je gereset? Door een paperclip in het reset gaatje te drukken? Welke Experia Box heb je? Weet je wellicht of andere mensen in jouw straat ook nog problemen ervaren?


Ja, een paperclip in het reset-gaatje ook geprobeerd. Verder ook geprobeerd door de power-knop aan en uit te doen en de stekker uit het stopcontact, maar dat mocht allemaal niet baten.. Ik weet niet of mensen in de straat hier ook last van hebben.

Ik heb een Experia Box v8.


U kunt bekabeld ook geen verbinding maken? En tv?


Nee bekabeld ook niet, tv doet het wel!

 

Wat kan ik nog proberen? Of kan er misschien iemand langskomen?


Goedemorgen @KoenSmeets, kun je toelichten hoe de lampjes op experiabox branden? Gebruik je ook iets van wifiversterkers of andere netwerkapparatuur?


De volgende lampjes zijn aan: Power, Broadband, Internet, TV en Wireless knippert


Goedemorgen trouwens!


Dat is opzich gunstig! 
Gebruik je ook iets van wifiversterkers of andere netwerkapparatuur?


Nee, geen wifiversterkers of andere apparatuur.


Duidelijk! Er lijkt iets in je experiabox niet helemaal goed te gaan en wil dan ook voorstellen deze om te ruilen.
Ik stuur je  een privébericht met alle details!


Nee bekabeld ook niet, tv doet het wel!

 

Wat kan ik nog proberen? Of kan er misschien iemand langskomen?

Als tv werkt, dan moet bekabeld internet ook werken. Want tv werk gewoon over bekabeld internet.


@KoenSmeets : Ik kan helaas niet bij de privé conversatie tussen jou en @Thomas . Is er een nieuwe experiabox onderweg?


Hallo Erwin,

We hebbben een nieuwe Box maar helaas nog geen internet en nu zelfs ook geen tv.. We hebben gebeld met de klantenservice (vrijdag) en binnen een paar dagen zou er contact met ons worden opgenomen. Ben benieuwd of je de status van dit verzoek kan checken.. Inmiddels dus al langer dan een week zonder internet.

Groet,

Koen


Hoi Koen, daar ben ik weer. Ik ga voor je op zoek!
Wat voor experiabox heb je precies gekregen? En wat werkt er precies niet met de TV?


Hallo Thomas!

De V10 hebben we gekregen. De TV maakt geen verbinding meer met het modem. Hebben al veel geprobeerd samen met de telefonische helpdesk (langer dan een uur gebeld vrijdagavond) maar we kwamen er niet uit. Dus ik wacht nu totdat er iemand weer contact met me opneemt. Hoop dat dat snel gebeurt want we zitten al aan onze datalimieten door de hotspot-verbinding die we nodig hadden om thuis te werken...

Groeten, Koen


Ik kan helaas niet zien wat mijn collega doorgezet heeft vrijdag en eerlijk gezegd ook niet óf hij uberhaupt iets doorgezet heeft. Ik heb hem en zijn manager daarover gemaild. Sorry daarvoor!
Ik ben alles nog even bij langs gelopen en mijn inziens hebben we hier een monteur voor nodig. Ik heb deze alvast ingepland op de eerstmogelijke datum, dat is 26-11-2020 tussen 08:00 en 10:00. Komt dit jou ook uit? Anders kan ik deze herplannen.(helaas kan dat niet naar voren)


Donderdagochtend is goed, dankjewel!!!


Het is opgelost, dank voor de hulp!!

Het kostte aanvankelijk wel veel moeite om met jullie in contact te komen, dat was af en toe frustrerend. Maar uiteindelijk is het netjes opgelost, daar ben ik blij mee.


Ah helemaal top. Bedankt voor je terugkoppeling en feedback!
Ik heb het doorgegeven!