Skip to main content

Al vanaf woensdag avond geen tv en internet meer grr! 
kpn had woensdag avond storing en zou snachts opgelost zijn uiteindelijk snachts en donderdag nog steeds geen internet en tv zagen ze bij de kpn dat ons modem door de storing kapot was nu vandaag zaterdag nieuw modem bezorgd zetten we hem aan doet die het nog steeds niet en nu is er gewoonweg weer storing die duurt tot dinsdag 9 augustus hier wordt je toch niet goed van mag hopen voor de kpn dat ze met een compensatie komen anders zijn ze weer een klant kwijt 👍🏻

@Precilla Ik had je liever onder betere omstandigheden welkom geheten op het forum maar goed dat je dan even aan de bel trekt. Dat duurt inderdaad wel erg lang en ik snap volkomen dat je er van baalt. Als je jouw profiel verder invult dan kijk ik wat de status van de storing is. Mocht je ook mobiele abonnementen hebben bij KPN noteer dan ook even deze nummers in jouw profiel. Dan activeer ik daar een noodbundel van 100 GB op. We vergoeden uiteraard de abonnementskosten voor de dagen waarop je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement!


Beste, 

 

mijn profiel is aangepast.

 

mvg, 

precilla


@Precilla dank je! Ik heb meteen even gekeken en het is inderdaad een grotere storing waarbij er reparaties nodig zijn in de wijkcentrale en dat duurt inderdaad voor zover ik nu kan kijken tot 9 augustus. Ik heb op beide nummers in jouw profiel een weekbundel van 100 GB geactiveerd zodat je even vooruit kan. Je kan dit ook gebruiken als alternatief voor tv door te kijken via de iTV Online App. Ik hoop dat alles snel weer werkt en trek gerust nog even aan de bel zodra de storing is verholpen. Dan kijken we ook nog even naar de abonnementskosten! 


Beste Remco

de storing is eindelijk verholpen deze heeft uiteindelijk geduurd tot 11 augustus. 
hoe wordt het geregeld met de abonnementskosten voor alle dagen dat wij geen tv en internet hebben gehad? 
 

mvg, 

 

precilla Heijnemans-Onderwater


Fijn om te horen dat het dan toch is opgelost @Precilla en het spijt mij dat het herstel dan even op zich heeft laten wachten. Je kan op de pagina: “Vergoeding bij een netwerkstoring” compensatie aanvragen voor betaalde abonnementskosten gedurende deze storing. Ik hoor graag of het gelukt is!