Skip to main content

Nieuwe klant bij kpn maar nu al 3 dagen geen internet en tv en niemand weet hoe het kan al 15 x met de klantenservice gebeld maar service   Ver te zoeken 

Kan ik onder mijn contract uit

Jeetje, @SmitBouw, wat ongelooflijk naar dat je na zo'n korte periode al zo'n lange tijd zonder diensten zit. Dat is geen goede start van onze relatie en eigenlijk ook helemaal niet wat je van ons mag verwachten. Ik kijk graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Is gereed als goed is


Bedankt! Wat vreemd dat jouw verbinding even heeft gewerkt, maar nu niet meer. In ons systeem staat de bestelling namelijk op ‘wordt verwerkt’, wat doet vermoeden dat je nog helemaal geen internet gehad zou moeten hebben. Afijn, het is nu wachten tot het weer gaat werken. Ik zie dat je vandaag telefonisch contact hebt gehad en dat er een ticket voor onze Back Office is aangemaakt. Mijn collega's zullen dit zo snel mogelijk oppakken. Het spijt me, maar op dit moment kan ik dan ook niet meer voor je betekenen.


Ja dat hoor ik al 3 dagen!! 
terwijl de start datum 1 februari is!! 


Ik zie dat mijn collega geprobeerd heeft jou te bellen op 12 februari. Helaas kreeg mijn collega je niet te pakken. Je hebt daarop een e-mail en sms gekregen met een terugbelverzoek. Ik raad je aan het nummer in de sms en e-mail zo snel mogelijk terug te bellen. Mijn collega kan je verder helpen.


in een andere topic had ik al aangegeven dat ik vrijdag na thuis komst alles gereed was gemaakt