Skip to main content
Antwoord

Al 3 weken aan het wachten op glasvezel

• January 20, 2025
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Wij hebben eind oktober 2023 een abonnement afgesloten voor ons nieuwe adres met glasvezel. Hiervoor hebben wij toen een afspraak gemaakt dat dit 6 januari zou worden aangesloten. Op de dag zelf werden wij gebeld dat de monteur ziek was, goed, kan een keer gebeuren dus een nieuwe afspraak 17 januari. Op de dag zelf (na al in het tijdslot te hebben gewacht thuis) word ik weer gebeld dat de monteur ziek is en dat er niemand komt. Nu begon ik wel enigszins geïrriteerd te raken maar een nieuwe afspraak gemaakt weer voor 20 januari. Vandaag zijn ze dan eindelijk toch langs geweest en heb ik alsnog geen glasvezel omdat ze de kabel niet konden vinden. Daarna krijg ik te horen dat ze pas 11 februari?!?! Weer langs kunnen komen. Dit is absolute onzin, ik heb al lang genoeg gewacht. We hebben nu ook een noodpakket gekregen waar we vrijwel niks aan hebben (we hebben nooit digitenne signaal en het internet is niet stabiel genoeg om op te werken voor mij) ik heb al 2 keer met de kpn klantenservice aan de lijn gehangen maar krijg behalve dat noodpakket en een databundel van 100gb eigenlijk niks anders. Ik vind het onacceptabel dat ik zo lang moet wachten tot ik gebruik kan maken van de service die ik aangevraagd heb in OKTOBER 2023 er moet toch een snellere oplossing zijn in plaats van weer 3 weken wachten…..

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@De risjes en welkom bij de KPN Community! Wat jammer dat het aansluiten zo lang op zich laat wachten. 😔 We zijn afhankelijk van de glasvezelmonteurs in deze, dus als daar is aangegeven dat er niet eerder plek is dan is het echt afwachten. 

Wel wat tips om in de tussentijd hopelijk je diensten via het noodpakket te verbeteren: 

• Plaats de MiFi router daar waar er goed bereik is. Het liefste dus richting een zendmast en bij een raam. Hopelijk gaat het dan beter met het internet
  • Voor de Digitenne net zo. Plaats de antenne bij een raam en gebruik onze tips voor het uitrichten van de Digitenne antenne. 

Hopelijk werkt alles dan wat beter en kun je de periode goed overbruggen tot je diensten zelf werken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 22, 2025

Hi ​@De risjes en welkom bij de KPN Community! Wat jammer dat het aansluiten zo lang op zich laat wachten. 😔 We zijn afhankelijk van de glasvezelmonteurs in deze, dus als daar is aangegeven dat er niet eerder plek is dan is het echt afwachten. 

Wel wat tips om in de tussentijd hopelijk je diensten via het noodpakket te verbeteren: 

• Plaats de MiFi router daar waar er goed bereik is. Het liefste dus richting een zendmast en bij een raam. Hopelijk gaat het dan beter met het internet
  • Voor de Digitenne net zo. Plaats de antenne bij een raam en gebruik onze tips voor het uitrichten van de Digitenne antenne. 

Hopelijk werkt alles dan wat beter en kun je de periode goed overbruggen tot je diensten zelf werken!