Wat een schandalige service van KPN. Ik heb een zakelijk abonnement en al 3 weken geen internet. Het probleem zit in de glasvezel en de aannemer kan helaas niet vertellen wanneer ze het komen oplossen ivm personeelsproblemen. Ik heb een kantoor en kan gewoon geen internet gebruiken. Die dongel die gestuurd is als noodoplossing werk niet omdat er ook een alarmsysteem en camerasysteem is. Vorige week iemand van kpn gesproken en die heeft mij verteld dat ik mijn contract kan ontbinden en verder kan kijken naar een andere provider. Dat heb ik gedaan en gelukkig een provider gevonden die mij snel internet kan leveren.
Nu hoor ik ineens van kpn dat ik niet onder mijn contract uit kan. Wat zegt kpn: het is helaas niet anders en u moet zonder internet maar afwachten wanneer de aannemer het komt oplossen. Zelf heb ik de aannemer gesproken en daar heb ik weinig vertrouwen in dat het snel opgelost gaat worden. Kan iemand hier mij helpen?
Vraag
Al 3 weken geen internet op zakelijk abonnement door probleem met glasvezel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.