Skip to main content

Beste,

 

3 weken geleden viel het internet signaal weg bij ons in het appartement. We hebben alles geprobeerd wat op het forum staat, modum aan en uit gezet enzevoorts. Nadat dat niet hielp hebben we met de klantenservice van KPN een afspraak gemaakt om het te laten maken. De monteur heeft deze afspraak gemist.

Vervolgens hebben we geprobeert om weer een afspraak te maken, dus wij bellen de klantenservice. Elke keer dat wij hebben gebeld (elke dag voor de laatste 3 weken, met uitzondering op feestdagen) heeft klanterservice het probleem niet verholpen. Elke keer wordt verteld: “Er wordt aan gewerkt, morgen of overmorgen is het opgelost”.

Het probleem zou vandaag opgelost moeten zijn (eigenlijk 2 weken geleden al maarja na 5x afspraak niet nakomen tel ik dit als de laatste keer) . Helaas zit ik nogsteeds zonder internet...

Nu heb ik persoonlijk geen zin om klantenservice voor de 10 keer te bellen, 20 min in de wacht te zitten, en dan horen: ja morgen wordt het opgelost. terwijl dat al 3 weken aan de gang is.

Graag zou ik willen dat het probleem opgelost wordt.

3 weken zonder internet tijdens een quarantaine is echt belachelijk. Ik ben ontzettend teleurgesteld in de hulp van KPN en hun monteurs.

 

Hoi @TonyPjotr. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je in de tijd zolang zonder internet zit. Wij gaan uitzoeken of wij hier iets in kunnen betekenen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Daarnaast zou ik graag willen weten of er al een noodpakket is aangeboden.


Hoi Vikash, bedankt voor je reactie. Ik heb mijn profiel aangepast. Ja we hebben wel een noodpakket, echter valt deze vaak weg en is de verbinding matig. Het is beter dan niks dat wel.


Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Gelukkig heb je al een Noodpakket. Ik heb het voor je nagekeken en zag dat dit inmiddels is doorgezet naar de afdeling “Spoed en Herstel”. Helaas kunnen wij jou hier niet in verder helpen, omdat deze afdeling dit in regie heeft. Ik zal aan deze afdeling vragen of ze contact met jou willen opnemen.