Skip to main content

Ik heb al 3 weken geen internet en tv. Er is wel een monteur geweest, maar die kon het niet oplossen. Vervolgens zou er contact met mij worden opgenomen en mocht dat niet gebeuren, kon ik zelf bellen. Nu een paar telefoontjes en meerdere bezoeken bij de KPN winkel verder, maar nog steeds geen gehoor van de afdeling die mij zou moeten bellen. Ook ben ik een monteur tegen gekomen op straat, die ik het hele verhaal heb uitgelegd. Na een kleine check op zijn tablet kon deze meneer mij vertellen dat ik "geen licht uit m'n glasvezel heb". Dit zou voor hem 2 uurtjes werk zijn en dan zou het opgelost zijn. Ik ben heel geduldig geweest en heb alle medewerkers die mij hebben geholpen met respect behandeld, alleen brengt mij dit geen moer verder. Ik snap niet waarom dit zo lang moet duren en hoop dat er, door het plaatsen van dit bericht, iemand contact met mij kan opnemen.

Mvg Bas Slappendel

Hoi @Bas Slappendel . Welkom op het forum.

Jeetje, wat een verhaal.  Het klinkt alsof er iets fysiek niet in orde is met de glasvezelkabel.  Als dat zo is dan moet dat in de meeste gevallen uitbesteed worden aan de netwerkbeheerder (KPNNetwerk.nl)

Jij had dus eerst wel diensten?  Zijn er ook andere huishoudens in de wijk/straat getroffen door deze storing?


Hé @Erwin_ . Voor zover ik weet heeft niemand last bij mij in de straat. Ik kom net weer bij de kpn winkel vandaan, zei hebben  KPN netwerk aan de lijn gehad, maar die kunnen niks zonder een "ticket". Nu word ik woensdag terug gebeld door iemand van de klantenservice, die een mail heeft verstuurd naar een andere afdeling. Als er dan nog geen oplossing is ga ik toch echt m'n kpn spullen naar de winkel brengen en het abonnement op zeggen


Ik wil toch graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en daarna hier een seintje geven?Â