Skip to main content

Al 4 dagen verstoken van internet. Terwijl ik een zakelijk abonnement heb. Ik vind dit onbestaanbaar. 

U heeft klein zakelijk abonnement? Want met KPN Eén zou u 4G backup hebben toch? En dat heeft u niet?

Heeft u al gebeld? Wat zeggen ze dan?


KPN storingsdienst zegt dat het probleem in huis is. Terwijl de hele straat zonder zit. Inmiddels is na 3 dagen de monteur langsgeweest. Hij stelt vast dat er een sluiting - dus beschadiging - is, ca. 500 m. van mijn adres verwijderd. De kabeldienst is ingeschakeld. Maar na een dag wachten nog geen internet.


Het kan zijn dat er toestemming bij de hogere rang moet worden gevraagd om te graven. 


Welkom op de consumenten community @VictorVinum. Als het een zakelijk abonnement is kunnen wij daar niets over inzien, dan kan je de zakelijke afdeling beter bellen op 0800-0403. Als het een klein zakelijk abonnement is kan dat wel, dan zijn we ook bereikbaar op 0800-0402.

Als er al monteurs mee bezig zijn dan loopt het proces al, daar hebben wij op dat punt geen invloed op. Ik verwacht dat het via de monteurs opgelost zal kunnen worden.