Skip to main content

We hebben al een Direct Online pakket ontvangen maar we hebben nu nog steeds geen internet. Afspraak gemaakt met monteur maandag . Die is geweest maar kon het niet oplossen . Hij heeft direct een afspraak gemaakt met de aannemer zoals hij dat noemde . Zit buiten in de straat de aannemer zou mij bellen voor een afspraak. Dat is ook gebeurd. Die zou op dinsdag komen en mij bellen hoe laat hij kwam . Ik werd gebeld met een anoniem nummer telefoon ging 2 x over . Pakte op maar was toen gelijk opgehangen . Dat vind ik wel lastig kon dus niet terug bellen . Weer het storting gebeld die konden ook de aannemer niet bereiken . Heeft een mail gemaakt met terug bel vraag . Vandaag heel de dag gewacht ( moet ook gewoon werken ) helaas niet gebeld . Weer het storting nummer gebeld die zei ik verbind U door . Nou daaar zit schot in dacht ik maar helaas 2 uur aan de lijn gebleven zonder resultaat 😡. Wat en waar moet ik nu zijn voor klachten en evt geld terug vragen . 
Gr Jos Welschen

Hi @jo5 en welkom op het forum. Frustrerend als je al zo lang zonder diensten zit en er nog geen duidelijkheid is over wanneer het is opgelost. 😥

Het is zo te lezen afwachten tot de aannemer het oppakt. Niet handig dat de terugkoppeling vanuit deze zo lang op zich laat wachten, maar fijn dat je het noodpakket hebt ter overbrugging. Mocht het inmiddels nog niet gelukt zijn om een afspraak te maken met de aannemer, wil je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven? Dan kan ik op onderzoek uit. 

Wat het terugvragen van geld betreft, dat kun je via de vergoedingspagina doen zodra de storing is opgelost. 🙂