Skip to main content

Inmiddels al 6 dagen geen internet en tv meer, omdat kpn fouten heeft gemaakt en toegegeven. Vervolgens Kpn kan eigen geboden oplossing niet nakomen. En word ik als klant op extra kosten gejaagd, bij kpn noemen ze dit overigens een creatieve oplossing. 
En in deze tijd van thuis werken op advies van de overheid laat Kpn te wensen over. En werkt hiermee indirect mee met de verspreiding van het virus.
Hoe kan ik geholpen worden zodat dit opgelost wordt? 

Hallo @MDP Zo te lezen is het een bijzonder vervelende situatie. Maar als ik het goed begrijp is er ook al het nodige in gang gezet? We kijken graag even met je mee naar de stand van zaken. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


@Bart_ ik denk dat ik mijn gegevens heb ingevuld


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat mijn collega's van de klachtenafdeling al bezig zijn om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Er is een Noodpakket verstuurd voor de periode dat het herstel wordt uitgevoerd. Mijn systeem geeft aan dat mijn collega's vandaag telefonisch contact hebben opgenomen en dat je hebt aangegeven dat je op een ander moment terug gebeld wilt worden. Ik zou je willen vragen om dit telefoontje af te wachten. Dit kunnen we (moderators) het beste overlaten aan onze collega's, voordat er dingen door elkaar gaan lopen.  


Reageer