Skip to main content

Dag,


eind sept/okt al 2 weken geen internet, werkt bijna 2 weken en nu al vanaf 24 oktober tot nu toe geen/slecht geleverde diensten.

op zaterdag 24 oktober heb ik kpn gebeld ivm geen internetverbinding ect. We kregen een nieuwe adapter voor de modem. Dinsdag nog niks geleverd, weer gebeld kregen we een heel pakket geleverd. Woensdag ophalen bij post-nl locatie. Helaas gaf het nog geen internet. Weer gebeld gelijk die dag erna kon er een monteur komen. Helaas begon deze jonge man net en hij moest zijn collega’s vragen wat hij moest doen. De opdrachten waren verschillend en helaas was hij niet bevoegd om aan het glasvezelkastje in onze kamer te komen. Onverrichte zaken weer weg. Vrijdag 6 november andere monteur, kreeg even het internet aan (enkele minuten) weer geen oplossing. Hoorde via vrienden over noodpakket. Gebeld en geleverd gekregen. 16 november andere monteur. Zij zette echt haar tanden erin, 3 uur geprobeerd, maar kon dit helaas ook niet oplossen (gelukkig wel een paar dagen internet gehad, wat nu ook weer verdwenen is). Nu blijven bellen om extra bundel op telefoon en nmobileWIFI, digitenne tv (weinig zenders en flikkering scherm) kijkt niet fijn. Ze geven aan met een vergoeding te komen als alles werkend is maar nu 6 weken verder ons contract loopt tot 31 januari, dus overstappen lukt ook niet. Referentie geschreven, reageren ze ook niet op. Ik weet niet wat ik nu nog anders kan doen dan zeuren aan de telefoon bij medewerkers die welwillend zijn en de afdeling waar het opgelost moet worden (software) zijn niet te bereiken voor mij en medewerkers.

ik wil echt binnen nu en 2 weken een oplossing! Wie kan mij helpen?

Jeetje, wat chaotisch allemaal. Best wel beetje slordig dat er een (verse) monteur komt die niet aan de glasvezel mag. In het systeem zal toch echt wel staan dat jullie dat hebben.
En dat het dan nu nóg niet werkt. Poeh…

Zou je a.j.b. vast je gegevens in je profiel kunnen invullen indien nog niet gedaan. Dan kan de KPN moderator die hier komt sneller aan de slag zonder daar (ook eerst) om te vragen.  Zonder ingevuld profiel mogen, en kunnen, ze je namelijk niet opzoeken in het systeem.

(onderaan profielpagina ingevulde opslaan)

Ik zal de moderators een headsup geven opdat je niet achteraan in de wachtrij (5 dagen) staat hier.


@Rene20vh . Kun je ons een seintje geven als je je profiel hebt aangevuld?


Jeetje, wat chaotisch allemaal. Best wel beetje slordig dat er een (verse) monteur komt die niet aan de glasvezel mag. In het systeem zal toch echt wel staan dat jullie dat hebben.
En dat het dan nu nóg niet werkt. Poeh…

Zou je a.j.b. vast je gegevens in je profiel kunnen invullen indien nog niet gedaan. Dan kan de KPN moderator die hier komt sneller aan de slag zonder daar (ook eerst) om te vragen.  Zonder ingevuld profiel mogen, en kunnen, ze je namelijk niet opzoeken in het systeem.

(onderaan profielpagina ingevulde opslaan)

Ik zal de moderators een headsup geven opdat je niet achteraan in de wachtrij (5 dagen) staat hier.

Profiel aangepast


@Rene20vh . Kun je ons een seintje geven als je je profiel hebt aangevuld?

Profiel aangepast


@Rene20vh Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik zie inderdaad dat hier al van alles gebeurd is, en dat dit niet soepel verlopen is. Ik heb mijn collega's om een update van de situatie gevraagd. 

Zodra er meer informatie beschikbaar is zal ik dit hier delen! 


Ik wilde wel even reageren op je bericht, @Rene20vh, maar ik zie nog geen reactie vanuit het ticket. Wel zie ik dat je vrijdag ook contact hebt gehad met de collega's van Webcare en dat zij ook een ticketupdate gedaan hebben. Ik ga er vanuit dat je vandaag of morgen iets hoort n.a.v. de updates, dus het verzoek is om het toch nog even af te wachten. We houden het vanuit hier ook in de gaten. Mocht je nog iets kwijt willen, laat het dan gerust hier weten. Verzoek is dan wel om óf het forum óf Facebook te kiezen. Anders gaan er straks zaken door elkaar lopen en dat willen we liever niet natuurlijk!


Ik zie dat er morgen een monteur komt. Ik ben benieuwd hoe dat bezoek verloopt. 


Donderdag id idd dr monteur geweest en zijn we weer wat verder. Hij heeft allerlei technische dingen uitgezocht. Uiyeindelijk kwam hij erop dat wij de vn van telfort hebben en alleen de administratie van kpn. Dit houdt dus in dat de modem van kpn niet vn van telfort kan oppakken en verwerken. De kpn-medewerker die de monteur donderdag aan de telefoon had gaf aan dat wij als klant niet over konden gaan naar vn van kpn omdat we toentertijd niet ingegaan zijn op een hussel aanbod, wat ons niet bekend is. Nu krijgen we een "oude" modem van telfort, hopelijk vandaag en dan hopen we dat alles weer gaat werken... dus mocht je geen weet hebben van het hussel aanbod en een oude klant van telfort zijn, vraag je modem terug want alleen de rekeningen ontvang je van kpn en de rest zit nog allemaal op de lijn van Telfort.

Ik laat weten of het gelukt is.


Hallo @Rene20vh , de automatische migratie van TFT naar KPN is ook alleen nog maar een administratieve. Pas in de loop van 2021 wordt e.e.a. ook technisch omgezet.

Als je naar het ‘echte’ KPN overstapt krijg je ook een ander modem dat ingericht is op de techniek van KPN.

 


Helaas, geen internet.... moedeloos worden wij ervan


Zojuist gesproken met een medewerker van kpn. Hij kan ons niet verder helpen. Maandag bellen ze weer terug. Hopeloos zoveel verschillende afdelingen om iets opgelost te krijgen...


Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt. Jammer dat het nieuwe modem niet de oplossing heeft geboden. Dit is nu gemeld door mijn collega bij de technische dienst. Zij gaan het nog weer verder onderzoeken. Dat heeft mijn collega gevraagd. Ik hoop dan ook echt dat er snel duidelijkheid komt zodat je een werkende verbinding krijgt. 


JAAA...... na 54 dagen geen itv, bellen en zelden internet, 8 uur een monteur in huis, 6 uur bellen met kpn om tot een oplossing te komen is het zover: het werkt weer sinds woensdag 16 december!!!

Wij hebben het idee dat het forum een schakel is geweest om ze actief te krijen... wat ze gedaan hebben weet ik niey maar ik denk de VN van Telfort omgezet naar VN van KPN.…

 

Volgende week belt kpn nog een keer om te vragen of het nog werkt..