Skip to main content

Klantenservice heeft geen oplossing, is een ‘grote storing’. Op website KPN schuift de datum waarop ze ‘verwachten’ dat de storing opgelost is steeds op. Hoe kom ik wat te weten?

Hallo @ArnBoe , heb je alléén geen wifi of ook geen internet?

Als je alleen geen wifi hebt ligt dat niet aan KPN, maar aan je netwerk thuis.

 


Hi JanD,

 

Geen wifi en geen internet, helemaal niks.

Dit is die storing, loopt al bijna 2 weken

 

 

Admin: postcode zwart gemaakt in verband met privacy. 


Dus de topic-titel had moeten luiden: al 2 weken geen internet, nu is het verwarrend, vandaar mijn vraag @ArnBoe 


@ArnBoe , als je al twee weken geen internet hebt kan de helpdesk of klantenservice je zeker vertellen wat er aan de hand is hoelang het nog gaat duren. Twee weken geen internet en ook geen TV?? dat kan natuurlijk niet en dat laat KPN vast niet gebeuren zonder actie te ondernemen of klanten voldoende te informeren.


@ArnBoe , de einddatum van de storing (10 sept. '22, 19:00 uur) is inmiddels verstreken. Is het goedgekomen? 


Hi Berrie,

Nope, ik zie die einddatum al bijna 2 weken met telkens een halve dag opschuiven.

Staat nu weer op 12 sept. 19.00 uur.

Ik kom ook geen steek verder, klantenservice kan niks doen en daarmee houdt het ook gelijk op. Via elk vindbaar telefoonnummer van KPN kom ik bij diezelfde klantenservice terecht...

Mss dat naar HQ te Rotterdam rijden een er daar eentje bij z’n stropdas grijpen helpt?


@ArnBoe , deze weg al eens geprobeerd? 

 

 

Via Facebook weet ik het niet, maar op Twitter ( @KPNwebcare ) wordt over het algemeen snel gereageerd. Proberen!!  


@Berrie_Kaas , dank je, ga ik proberen, ben geen Twitteraar en zit ook niet op FB maar ga toch een poging wagen via Twitter

 


Beste @ArnBoe, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier al zo lang tegenaan loopt! Ik zie dat de storing nog niet opgelost is helaas. Het enige wat ik aan kan bieden is een gratis weekbundel van 100 GB, zodat je daar eerst even mee vooruit kan. Wil je hier gebruik van maken? Zo ja, kan je in je forumprofiel de telefoonnummers zetten waar je deze bundel op wilt?


@ArnBoe , nu maar snel je forumprofiel aanvullen zoals @Marcia_ hier boven aangeeft. Je heb daarmee ik elk geval een werkend communicatiekanaal met KPN.  Vooral de velden met de aanduiding (Privé) zijn belangrijk, deze kunnen overigens alleen door KPN personeel gelezen worden.

Moet wel zeggen dat 14 dagen géén internet héél erg lang is, enigszins KPN onwaardig naar mijn gevoel. Maak in elk geval gebruik van de tijdelijke oplossing die je door @Marcia_  wordt aangeboden. 


@Marcia_ 

Dank voor je reactie, het profiel is ingevuld. Graag die 100GB databundels naar genoemde 4 telefoonnummers. Dit hadden we al 2x eerder maar ze zijn maar een week geldig…

Is wel een andere mogelijkheid dan via hotspots Itv van KPN te kijken. Kan nul alleen maar via vast e WiFi verbinding zegt die app maar die hebben we niet en de hotspots vallen telkens uit.

Kan je mij ook helpen van het bij T-mobile weghalen (nummerbehoud) van een telefoonnummer dat aan een nieuw abonnement (voor m’n dochter) van KPN moet worden gehangen?

@Berrie_Kaas hartelijk dank voor de tips!


Ik heb op alle 4 de nummers een bundel gezet. Nummerbehoud kan niet via het forum aangevraagd worden helaas. Dat kan wel telefonisch (0800-0402) of via de KPN winkel. 😃


 

Moet wel zeggen dat 14 dagen géén internet héél erg lang is, enigszins KPN onwaardig naar mijn gevoel. Maak in elk geval gebruik van de tijdelijke oplossing die je door @Marcia_  wordt aangeboden. 

Valt best mee die 14 dagen….

Moet je hier eens lezen. Duurt al 2 maanden.

 


 

Moet wel zeggen dat 14 dagen géén internet héél erg lang is, enigszins KPN onwaardig naar mijn gevoel. Maak in elk geval gebruik van de tijdelijke oplossing die je door @Marcia_  wordt aangeboden. 

Valt best mee die 14 dagen….

Moet je hier eens lezen. Duurt al 2 maanden.

 

@Groene Trol , dat lijkt mij helemaal geen pretje en dat duurt wel heel, heel erg lang. Maar even snel lezend lijkt dat een probleem met een bepaald type iPhone op het 4g netwerk, is dat alleen bij KPN? @ArnBoe , heeft/had al 14 dagen helemaal niets.