Skip to main content

Ik wil graag beginnen met mijn verhaal wat betreft de naam van de titel.

Sinds 28 januari heb ik en mijn huisgenoten geen internet, wat tot nu toe nog steeds niet is opgelost. We hebben gemiddeld 3-5 keer per week sinds het begin elke week (echt elke week moeten bellen) moeten bellen om duidelijkheid te verkrijgen en zodat er actie wordt ondernomen. zelfs deze week heb ik maar liefst 5 keer moeten bellen omdat de monteur van de glasvezel bedrijf niet is op komen dagen voor de zoveelste keer. Nu is het zo dat al sinds 2 weken na de uitval(28 januari) bekend was wat het probleem zou zijn. Maar de onderaannemer heeft nog steeds na bijna 2 maanden het nog niet opgelost en heb ik nog niet eens 1 keer hun aan de deur gehad na meerdere afspraken. 

Nu heb ik bij de eerste anderhalve week sinds het begon, op mijn eigen kosten internet moeten aanschaffen via andere providers aangezien ik eerst er vanuit ging dat het wel gemaakt zou zijn. Wat niet het geval was. En wanneer ik na 2 weken zonder internet mijn noodpakket heb gekregen, heb ik nog steeds kosten moeten maken in de weekenden wanneer het niet mogelijk was om op te waarderen op mijn noodpakket. Wat dus alleen maar meer frustraties bezorgd en ongeduld. Na aantal weken konden zelfs de klantenservice en helpdesk het niet geloven dat ik nog steeds met het probleem zit. En daarbij groeide het gevoel dat ik en mijn huisgenoten niet serieus worden genomen en maar op de laatste prioriteit worden gesteld. Ik heb zover te veel van mijn tijd moeten besteden om duidelijkheid te verkrijgen en om concrete acties te zien. 

En om het verhaal compleet te maken, zijn er ook genoeg weken geweest waar dus afspraken niet werden nagelopen en niet werden meegedeeld. En vaak genoeg door sommige medewerkers beloftes moeten aanhoren die tot niets hebben geleidt. En nu ik deze week 4 keer heb moeten bellen voor de missende monteur die afgelopen maandag had moeten komen. En elke keer terug moest bellen omdat ze mij maar niet terug hebben gebeld na elke keer te beloven terug te bellen op de zelfde dag(dinsdag, woensdag en donderdag niet gebeurd…). 

 

Helaas ben ik geen politiek figuur om hier op andere manier druk op uit te oefenen en wordt ik misschien wel gezien als een random persoon(wat mijn gevoel geeft).

Maar de vraag is kan ik nog iets anders hebben gedaan of kan ik nu iets anders nog doen om het sneller opgelost te krijgen? 

Want aan het einde van de dag wil ik gewoon waarvoor ik betaal en wil ik niet voor dat geld het gevoel krijgen dat ik werk voor kpn als telefoniste die alleen maar aan de lijn wordt gehouden.

Hallo @Ramuzi, welkom. 

Wat ontzettend lastig dat dit zo lang moet duren, zoals je zelf al aan geeft is het knap lastig zonder internet. Ik ben direct voor je de gegevens in gedoken, en ik vind inderdaad een lang lopend dossier. Momenteel ligt jullie storing bij de partij die ondergronds moet. Mijn collega's van de backoffice houden dit voor jou in de gaten, deze collega's kunnen doorgaans meer voor jou betekenen dan wij. Ik hoop dat jij snel een update ontvangt, als de situatie volgende week ongewijzigd is kijk ik graag of ik iets meer informatie voor jou kan vergaren. 


Vandaag is eindelijk na 3 maanden de internet gemaakt.

 

En om de laatste druppel bij de emmer toe te voegen, de onderaannemer die verantwoordelijk is voor onze glasvezelnetwerk. Heeft vandaag na 3 maanden pas wat laten horen en het eerste wat hij zegt is: Wij hebben de melding vandaag 26-4-2022 binnen!? Dus ze snappen de meerdere escalaties niet, en vervolgens te zeggen dat die terug gaat escaleren????? We sturen een monteur uw kant op vandaag…

Waarom heb ik dan tientallen keren de afgelopen maanden moeten bellen??? Dit is toch te gek voor woorden…

 

Los van de compensatie regeling. Wil ik graag een schadeclaim indienen. Waar kan ik terecht hiervoor?

 

En om maar te denken aan de vele en lange slechte service ervaringen om maar mijn internet te laten maken en afdelingen die van niks weten en niks weten onderling… En KPN medewerkers die het niet konden geloven dat het zo lang duurt... Om bij toe te voegen wat ik vandaag te horen kreeg…

Ben blij om eindelijk deze hoofdstuk te mogen afsluiten en hopen dat ik het in ieder geval positief mag afronden.