Skip to main content

Het lampje “glas”op de NT box blijft uit. Wanneer de stekker eruit is gehaald en er weer in wordt gedaan licht het “glas” lampje wel kort op. Dit zegt mij dat er volgens mij niks met het kastje aan de hand is, maar dat het probleem mogelijk buiten de woning ligt. Het power en ethernet lampje doen het wel gewoon.  Er zijn geen storingen bekend bij buren of op de KPN Storingen site.

Al ca. 5 keer gebeld met KPN Klantenservice. Met de volgende resultaten:

  1. Medewerker 1: Melding op een oude ticket (over Spotify en allang opgelost) gezet.
  2. Medewerker 2: Geeft aan melding: op oude ticket dan gebeurt er niks. Ik maak een notitie
  3. Medewerker 3: Alle kabels eruit, kabels verwisselt, van elektra af, alles in bepaalde volgorde weer aangezet. Geen resultaat. Zegt een nieuw ticket aan te maken maar doet dit niet.
  4. Medewerker 4: Tja, je moet ons niet hebben maar KPN Netwerk. Ik verbind je door. Bij keuzemenu kies ik "storing doorgeven”, bandje zegt dan moet je KPN Klantenservice bellen, dus terug bij af.
  5. Medewerker 5: Maakt ticket aan om vanaf afstand te laten resetten, kan 24 uur duren voordat ik gebeld wordt.

En bij stap 5 ben ik nu aan het wachten op een telefoontje, dit terwijl ik bijna met zekerheid weet dat dit niet met een reset opgelost kan worden, maar dat KPN Netwerk in actie moet komen.

Kortom, om radeloos van te worden. Ondertussen al dagen geen internet en geen TV. Weet iemand nog een andere route voor dit probleem?

Hallo @Partridge, ik zie dat er inmiddels een monteur is geweest, die aangeeft de storing verholpen te hebben. Tevens zie ik dat er een collega contact met jou heeft gehad over de storing en is er een vergoeding voor je ingevoerd.