Skip to main content

Al de hele dag geen internet, wifi,tv en huistelefoon!

Vanmorgen gebeld het lag aan de modem, ik moest een nieuwe modem ophalen bij KPN!

Vervolgens gedaan en opgehaald en nu komt het blijkt dat er een storing is dus modem voor niets opgehaald en nog steeds geen internet, tv etc!

Nu blijkt ook nog dat de storing zou eerst om 16.15 uur opgelost zijn toen 20.15 uur en nu al 15 februari om 0.15 uur maar deze tijd zal ook wel weer opgeschoven worden!!!😡😡 

Maar wel de rekening steeds duurder maken en vervolgens is de service naatje!

Ik vraag mij dan ook echt af hoe jullie dit gaan compenseren?? 

Ik ben al zo lang klant eerst van Telfort en toen had ik nooit geen problemen en vanaf dat het overging naar KPN is het niks anders dan problemen!

Dus ik mag hopen dat dit snel opgelost wordt want anders zit ik er hard over na te denken om toch maar eens naar een andere provider op zoek te gaan!!!

Reclame maken voor KPN het NETWERK van Nederland, jullie kunnen er beter bij zetten het slechtste Netwerk van Nederland! 

De hoogte van de vergoeding die u bij een storing krijgt, hangt af van uw maandelijkse abonnementskosten. Bij een storing van tussen de 12 en 24 uur krijgt u ten minste 1/30 deel van uw maandelijkse abonnementskosten terug. Duurt de storing tussen de 24 en 48 uur? Dan heeft u recht op een vergoeding van 2/30 deel van de maandelijkse abonnementskosten, enzovoort.

Aldus de Telecomwet.


Hoi @Anita Heiblom, welkom hier! Wat naar dat je last hebt van een storing. Op het moment dat iemand contact opneemt en meldt dat er geen diensten zijn, gaan we er in eerste instantie vanuit dat dit een probleem specifiek voor die klant is. Dus dan vervangen we het modem of we plannen een monteur. Soms blijkt echter dat het toch geen individueel probleem is, maar een algemene storing. Dan kan het zijn dat er een omruil of monteursafspraak voor niets is geweest. 

Algemene storingen proberen we altijd zo snel mogelijk te verhelpen. Hoe snel dat in de praktijk is, hangt af van wat het probleem precies is. Als je ook een of meerdere mobiele abonnementen van ons hebt, dan kunnen we die voorzien van een gratis extra databundel. Zo kun je de mobiel dan als hotspot gebruiken. Neem hiervoor telefonisch contact op (0800-0402, gratis).

 

Wat betreft vergoeding, Ariën heeft het bij het rechte eind:

De hoogte van de vergoeding die u bij een storing krijgt, hangt af van uw maandelijkse abonnementskosten. Bij een storing van tussen de 12 en 24 uur krijgt u ten minste 1/30 deel van uw maandelijkse abonnementskosten terug. Duurt de storing tussen de 24 en 48 uur? Dan heeft u recht op een vergoeding van 2/30 deel van de maandelijkse abonnementskosten, enzovoort.

Aldus de Telecomwet.

Nadat de storing is verholpen kun je deze vergoeding aanvragen met ons formulier voor vergoeding netwerkstoring.