Skip to main content

Sinds donderdagmiddag doet onze glasvezel internet het niet meer. Niet fijn, want we werken beiden vanuit huis.

Elke dag gebeld. “Ja meneer, goh meneer, vervelend meneer!” Maar oplossen: ho maar. Het ligt bij Dienst Generieke Voorzieningen, wordt er dan gezegd. Kan wel wezen, maar ik wil gewoon dat het OPGELOST wordt.

En zo gaat het dus de hele dag. En maar bellen, en maar aan het lijntje gehouden worden. Oplossing aanbieden? Nee, daar zijn ze van de servicedesk niet van! En zo moeilijk is het niet: geef gewoon ff een e-SIM zodat ik in ieder geval vanaf een mobiel via een hotspot het internet op kan. En los dan het probleem op. Hoe moeilijk kan het zijn?!?!?!?!

 

Als ik had geweten dat de dienstverlening van KPN zo ongelovelijk SLECHT zou zijn, dan had ik nooit ons internet abonnement bij KPN afgesloten. Wat een waardeloze tent. Dat er een storing is, dat kan gebeuren. Maar dat je zo je klanten in de kou laat staan: echt SCHANDALIG.

Als het vandaag niet opgelost wordt, dan stap ik over op Ziggo!

Maar verwacht u dan dat er een groep monteurs in de kantine zit te wachten tot er ergens een storing komt en dat ze dan meteen opspringen als u belt? Nou zo werkt het niet.  Die monteurs zitten nu op een andere klus misschien wel 200km bij u vandaan en zullen die klus eerst af moeten maken. Er moet misschien wel een graafploeg geregeld worden,  misschien wel vergunningen aangevraagd worden bij de gemeente,  er moeten lassers naar toe etc.  Kpn heeft er geen enkele baat bij om storingen langer te laten duren dan noodzakelijk.  Een storing is vervelend maar het is niet levensbedreigend. 


Leuk dat forum lezen als je binnenkort wordt aangesloten bij KPN (en van Ziggo afkomt):-) Het is overal wat mensen.