Skip to main content

mijn signaal van buiten valt weg  het kleine kastje met vier lamjes. en dan valt ook mijn router weg 1 rode lamje. als het kastje aan de klaar weer klaar is met op starten dan gaat de router ook weer opstarten.

ben er al een jaar mee bezig.

mijn kpn kasje aan de muur gaan de lichtjes uit en dan ook de router .Na een minuut start alles weer op.

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic


Het is mij niet helemaal duidelijk wat er gebeurd. Wat voor kastje valt er uit? Is het een glasvezelverbinding? En gaan alle lampjes op het glasvezelkastje dan ook echt uit? Zou je eens een foto kunnen plaatsen van de aansluiting?


Dit is de aan sluiting glasvezel.deze lampjes gaan uit.en dan heh ik geen signaal meer.

 


Ah, duidelijk. Is er enige vorm van schade aan de voedingsadapter te zien? Als dat zo is dan kan je via 0800-0402 iemand van de klantenservice spreken (werkt vaak het snelste) om de lijn te bekijken. Als er geen schade zichtbaar is dan kan je via hetzelfde nummer de lijn laten bekijken.

Als dit kastje (het ONT) uit zichzelf zijn stroom verliest is er denk ik toch wel iets mis met het kastje en een monteur kan deze vervangen, of er moet toevallig ergens een tijdschakelaar tussen zitten, dat kan ook.


Bedankt voor de informatie ik ga morgen bellen.


het probleem is op gelost voorlopig. het was een voudige op lossing de voedinds stekkervan de ont in een vaste stopcontackt gedaan en tot nu toe storings vrij.Hetmeisje heeft me goed geholpen maar jij zat ook goed in de buurt. ook jij bedankt.