Skip to main content

Beste KPN,

We hebben inmiddels al 4 nieuwe v12 routers opgehaald en geïnstalleerd en nieuwe tv modems vervangen. Echter werkt tot op heden nog steeds niks. Daarbij krijgen we op geen enkele manier een compensatie aan geboden en kunnen de aangestuurde monteurs geen problemen vinden. 
meat erg vreemd is aangezien we al 5 jaar zonder problemen gebruik hebben kunnen maken van de diensten van KPN.

hopelijke kunnen er mensen op dit forum ons helpen om het probleem op te lossen en er is gekeken worden naar een fatsoenlijke compensatie.

Groet,

Roland

Niks? Werkt de hele verbinding niet? Zowel bekabeld als ol wifi?

Geeft de tv ontvanger een foutcode?  Zo ja, welke?

Gaat het om een glasvezel of koperverbinding?

Wat zeggen de monteurs ervan dan, niks aan de hand?


Hi Dennis,

wifi werkt heel af en toe.

foutcode op de tv box 846

betreft een glasvezel aansluiting.

monteur kreeg alles aan de praat maar valt na een half uur. En daarna viel alles wederom weg en heb al 2 keer een nieuwe experiabox geïnstalleerd zonder resultaat. 
Deze werd opgestuurd na dat KPN vanaf afstand ook geen enkele verbinding en activiteit meer kon waarnemen. 


Is er een eigen extra router op die box12 aangesloten? Of iets anders wat eigen ip adressen uitdeelt en/of wifi uitzend?


Nee 


Laat maar een nieuwe monteur komen, dan kan deze het weer (tijdelijk?) oplossen en daarna er een duurmeting op zetten (in de gaten houden van de lijn voor een langere periode) dit schiet niet op en met 4 modems fa je natuurlijk niet beter worden.


Laat maar een nieuwe monteur komen, dan kan deze het weer (tijdelijk?) oplossen en daarna er een duurmeting op zetten (in de gaten houden van de lijn voor een langere periode) dit schiet niet op en met 4 modems fa je natuurlijk niet beter worden.

Hier is een motive storing.Is dat misschien landelijk?


Ik heb vandaag nog geen problemen geconstateerd of gehoord over motive. 


Ik heb vandaag nog geen problemen geconstateerd of gehoord over motive. 

ok


@Roland de Jager . Je schrijft dat de monteurs niks kunnen vinden. Dat snap ik niet helemaal.  Werkt het dan wel als de monteurs er zijn?


Hi Erwin, probleem is vandaag opgelost. Bleek een losse router tussen te zitten die de storing ver oorzaakte. Router was gekoppeld aan het netwerk zonder functie.