Skip to main content

Al een tijd lang ervaar ik een slechte wifi in mijn huis. het is alleen goed in de kamer waar het modem staat. Ik heb een experiabox v8.

ook de tv reageert traag als ik een andere zender kies, en opnamen die ik gemaakt heb is al helemaal een drama zo traag reageert dat. al diverse keren een harde reset gedaan, de kpn wifi manager uitgevoerd, maar daar wordt het  niet beter van.

Wat nu?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hi @okki59, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Ik wil graag uitzoeken hoe we dit op kunnen lossen. Zou je hiervoor jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Kun je daarbij nog vertellen hoe je de tv-ontvanger hebt gereset? Dan ga ik voor je aan de slag!


Profiel ingevuld.

ik heb de experiabox gereset dmv de reset knop, ook met  de aan uit knop, de tv ontvanger gereset, met klantenservice gebeld, die heeft gekeken en iets gedaan maar blijft allemaal niks


Bedankt voor de aanvullende gegevens. In dit geval lijkt het me verstandig om de Experia Box om te ruilen voor een nieuwere. Dit heb ik dan ook in gang gezet. Als het goed is heb je een sms ontvangen met meer informatie over deze omruil. Het is van belang om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen van de contracthouder. 

Ook zie ik dat je nog een oudere tv-ontvanger hebt. Ik wil je adviseren om deze om te ruilen. Dit kun je eenvoudig doen via onze online omruiltool. Laat je weten of het gelukt is om de Experia Box en tv-ontvanger om te ruilen en of deze het probleem hebben verholpen? Ik hoor het graag van je!


Hi @okki59, ik neem het even over van Ron!

Ik zie dat je de Box 12 inmiddels aan hebt gesloten, hoe gaat het nu met alles? Hoor het graag!


het is even afwachten, maar het lijkt nu beter. vooral wat betreft de nieuwe tv ontvanger.

dat problrrm id weg


toch nog niet helemaal gelukt..

ik kan mijn laptop en mijn omvormer voor de zonnepanelen niet verbinden met wifi.

wachtwoord paar keer gechekt, maar geen resultaat.

laptop is nieuw omvormer 4 jaar  en is een Solaredge


terwijl mijn telefoons hier wel verbonden zijn


Nu, een dag later wil in van mijn telefoons niet meer verbinden met wifi.

onjuist wachtwoord  is de foutmelding, terwijl het goede wachtwoord wordt ingevoerd.

het gekke is dat niet de wifi naam voor het netwerk die vermeld is op de achterkant van het mode verschijnt, te weten

KPN6C33F6 maar VGV7519871ED9

dit is wel het eninge beschikbare netwerk.

Wat is er aan de hand?


VGV7519871ED9 is inderdaad de naam die nu door je modem uit wordt gezonden, wellicht is dat de naam van je vorige modem die onthouden is in onze database (dat gebeurt als de servicetool hiervoor wordt gebruikt)

Zou je de netwerknaam en het wachtwoord weer aan willen passen? Als je ze nu wijzigt naar iets dat je helemaal zelf kiest, zou je met alle apparaten met die nieuwe inloggegevens in moeten kunnen loggen. Hoor graag hoe dat gaat!


na een keer of 5 proberen is het gelukt met deze app, ieder keer de melding: er is iets mis gegaan, probeer het overnieuw.

maar eindelijk werkt het nu, bedankt


Ah, de aanhouder wint :muscle_tone2:

Heel fijn dat het nu weer goed werkt en bedankt dat je het nog even laat weten :blush: