Skip to main content

We hebben al een week geen internet en voor mijn gevoel wordt er ook niets aan gedaan. Het moment dat het opgelost zou moeten zijn schuift iedere keer automatisch 4 uur op en de klantenservice kan ook niets meer vertellen. Je krijgt nooit iemand te spreken die echt weet wat er aan de hand is en een eerlijk antwoord kan geven.

Wordt op deze manier al een week aan het lijntje gehouden. Ik vind dit geen manier om met klanten om te gaan.

Is er hier misschien wel iemand die mij fatsoenlijk kan helpen? Ben ondertussen vrij dicht bij het moment om alle KPN meuk uit het raam te knikkeren en over te stappen naar Ziggo.

Kpn heeft er geen baat bij om storingen langer te laten duren dan nodig.  Sommige storingen zijn heel lastig en aannemers komen om in het werk. Heel vervelend dat. Heb je een mobiel nummer van kpn? Vaak krijg je een grote databundel. 


We hebben geen mobiel nummer van KPN, dat heeft de klantenservice ook al 3 keer gevraagd. Ik snap dat niet alles a la minute op te lossen is, maar het is frustrerend dat dit niet eerlijk gecommuniceerd wordt zodat je weet waar je aan toe bent. Nu wordt krijg je iedere keer de loze belofte dat het nu toch echt binnen een paar uur opgelost is.

De opmerking dat aannemers omkomen in het werk vertelt me nog steeds niet waar ik echt aan toe ben...


Ze zijn juist wel eerlijk want ze weten het ook niet. Kpn is afhankelijk van de berichtgeving van de aannemer.  Die geeft 1 of 2 keer een update en dat is het wel.


Treurig dat alle deuren openstaan bij KPN voor nieuwe klanten, maar dat het bedrijf verandert in een ivoren toren ingesmeerd met groene zeep op het moment dat je een bestaande klant bent met een probleem...


Hi @dingjo! Zoals @Joep1965 terecht aangaf, wij willen het liefst geen storingen. En waar die er wel zijn willen we die zo snel mogelijk oplossen. 

De laatste melding die ik zie is dat de onderaannemer gister aan het werk geweest is. De verwachting was dat daarna het probleem opgelost zou zijn. Dit is zoals je merkt niet het geval.

Daarom heb ik nu om nog een update gevraagd. Zodra die er is laat ik het je hier weten. 


Vanmiddag gebeurde het onverwachte en kwam er weer signaal. Lijkt dus te zijn opgelost na 12 dagen. Blijft vooral raar dat er bij zo'n lange storing geen communicatie naar de klant is en klanten onmogelijk aan meer informatie kunnen komen.


@dingjo dat je niet op de hoogte werd gehouden vind ik ook opvallend. Via onze pagina over lopende storingen was deze wel in te zien. Wil je nog bevestigen dat je verder via de sms geen updates hebt gehad over de storing?