Skip to main content

Ik heb al een week geen internet, het groene lampje op de router blijft knipperen, ik heb de storing twee keer gemeld, Twee keer kwam de monteur niet voor een afspraak. Is KPN een serieus bedrijf? We leven in de 21e eeuw en jullie kampen al een week met een storing en dan sturen jullie een sms dat ik onderdeel ben van een grotere storing? Ik denk dat jullie degene zijn die het niet aankunnen? Geef het dan toe. Ik zorg voor een bejaarde en ik zorg voor hem of haar via de internetverbinding, ik kan geen medicijnen bestellen, ik kan niet nog een medische afspraak maken. Ik kan dit niet via de telefoon doen. Ik wacht op uw reactie. Als er iets met mijn dierbare gebeurt, bent u verantwoordelijk. 

Hi @JacekBartoszek! Vervelend dat er een storing aan de hand is. 

Wel gaat dit, hoe stom dat ook klinkt, zoals het hoort. Als we een melding van een storing krijgen dan sturen we een monteur als dit nodig is. Ziet die monteur dat het niet bij je eigen huis is dan stuurt de monteur verder aan om de storing te herstellen. In dit geval is het een grotere storing. Dan sturen we een sms om je van de situatie op de hoogte te stellen. 

We doen ons best om het zo snel mogelijk op te lossen. Voor jezelf en de andere mensen in je straat die er last van hebben. 

Wel kan ik verder niks doen om dit proces te versnellen. Ik kan je alleen om geduld vragen tot de storing is opgelost. 


Bedankt, de fout is verholpen.