Skip to main content

Beste,

Wij zitten al een week zonder tv en internet. Dat is op zich al vervelend maar omdat wij geen mobiele abonnement hebben bij KPN kan er niks voor ons geregeld worden.

Er zijn al heel wat extra MB pakketten bijgekocht om de spullen in en buitenshuis te laten werken door middel van een persoonlijke hotspot. De beveiliging rondom ons huis werkt al een week niet en er moet huiswerk gemaakt worden waar internet voor nodig is.

De kosten die wij moeten maken (extra MB pakketten) en de kosten die doorlopen waar geen gebruik van gemaakt kan worden (streamingsdiensten) worden allemaal op ons verhaald. Er is niemand bij KPN die iets kan doen. 

Ook is er geen duidelijkheid over wanneer de storing opgelost zou worden. De storingspagina geeft elke keer een ander tijdstip aan met tussenpozen van 4 uur. Is er iemand die duidelijkheid kan geven?!

Een klacht indienen kan pas als de storing is opgelost......

Hi @RainbowS en welkom op het forum! Wat zuur dat jullie al zo lang zonder diensten zitten. 😕

Speelt de storing nog steeds? Zo ja, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens? Dan kan ik kijken wat er te vinden valt over de storing.

Mocht de storing inmiddels opgelost zijn, dan kun je via onze vergoedingspagina een vergoeding aanvragen voor de abonnementskosten die je hebt betaald in de periode waar je door de storing geen gebruik van je abonnement kon maken. 🙂


Forumprofiel is aangevuld met de benodigde informatie.

Inmiddels zitten we op 2 weken geen diensten van KPN!!!

Na heel veel bellen, vandaag eindelijk een bericht gekregen dat er een noodpakket wordt opgestuurd, heel fijn, maar de mobiele kosten die al gemaakt zijn, zijn op niemand te verhalen.

Het verhaal is dat er nu gegraven moet worden, er kan zeker nog een week bijkomen vertelde monteur nummer 3.


Bedankt @RainbowS! Ik heb gekeken en zie inderdaad dat er kortgeleden werkzaamheden aan de straat zijn geweest. Onder andere daardoor is het vermoeden dat er een kabel beschadigd is geraakt en daar moet inderdaad een speciaal team voor komen. Dat kan even duren en er moet ook toestemming van de gemeente gevraagd worden voor het graafwerk e.d. Een hoop voeten in de aarde, al met al. 

Fijn dat er een noodpakket onderweg is! De mobiele kosten kunnen we inderdaad niet vergoeden, maar je kunt wel een vergoeding aanvragen voor de abonnementskosten via de pagina die ik eerder stuurde.
Hopelijk is er snel duidelijkheid over wanneer het graafteam er is. Mocht je woensdag nog niks vernomen hebben, trek hier dan gerust weer aan de bel! Dan kan ik in het ticket kijken hoe het er nu voor staat.