Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

 

Op dit moment heeft mijn vader steeds storing. Vanmiddag is er iemand langs geweest (Volkerwessels telecom) maar helaas heeft hij het niet kunnen oplossen. Hij zou de storing doorgeven (probleem ligt buiten), inmiddels heb ik contact gehad met een uw collega van KPN. Eind van deze week komt er iemand langs om er naar te kijken. Dit betekent dat mijn vader vanaf afgelopen zaterdag t/m vrijdag (bijna 1 week) van de buitenwereld is afgesloten (tv werkt niet, geen internet en onbereikbaar). Dit is toch geen service en is onacceptabel. Gaarne wil ik u dringend verzoeken om snel actie te ondernemen om zsm dit storingsprobleem op te lossen. En daarnaast mijn schoonvader op een goede manier tegemoet te komen.

Gaarne zie ik reactie z.s.m. met belangstelling tegemoet, alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Amanda van der Waal

 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Haal eerst uw privé gegevens weg. Dit is een openbaar forum en iedereen kan dit zin en misbruik ligt dan op de loer. Zet ze in uw profiel!! Op dit forum helpen klanten elkaar en springt een moderator bij als we er niet uitkomen.  Via de klantenservice is het snelst 0800-0402. Een moderator gaat reageren maar zal niet veel meer kunnen doen omdat het al loopt. Blijkbaar is de storing ingewikkeld en daar is echt tijd voor nodig. Als het sneller kan doen ze het.


Hi @Daniel078, welkom op ons forum. Fijn om te zien dat Joep je al heeft uitgelegd hoe het forum werkt, en dat er geen privégegevens meer in je bericht staan. 

Rot dat je vader sinds het weekend zonder verbinding zit. Ik snap heel goed dat jullie dat zo snel mogelijk verholpen willen hebben, dat is onze insteek natuurlijk ook. Er is al actie ondernomen lees ik, en het probleem ligt buiten vertel je. Ik ben bang dat dat ook precies de reden is dat 't niet sneller kan. Als het probleem buiten ligt, is het lastiger omdat de monteur er niet ‘even’ bij kan, en er onder andere vergunningen moeten zijn om de straat open te mogen breken. Ik ben daarom bang dat ik 't niet voor je kan bespoedigen, maar ik neem natuurlijk graag een kijkje voor je. Als je dat wilt, vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in met de gegevens van je vader? Er staan nu geen gegevens. Als je me hier een seintje geeft, kijk ik er voor je naar.