Skip to main content

Nou hier ook een ontevreden klant.

al een week zonder 1 werkende verbinding. Omdat de monteur een fout heeft gemaakt en alles geannuleerd heeft. We zouden vanaf vandaag 8-2-2022 weer verbinding krijgen maar nu wordt het 14-2-2022 al heb ik daar geen vertrouwen in. Echt waardeloze service en totaal niet in oplossingen denken.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Wat maakt u een vervelende start bij KPN @K82 

Is er nog benoemd wat de reden van de vertraging is? Welke oplossing had u graag gezien?


Nou Jeroen ruiter. Ik heb al jaren een abonnement bij KPN maar door een fout van KPN nu al een week zonder en het lukt ze niet om het eerder dan de 14e weer goed te maken al heb ik daar weinig vertrouwen in want het zou vandaag al goed komen. 
 

welke oplossing. Nou dat er morgen een monteur is om het op te lossen. In plaats van het alleen maar verschuiven en niks oplossen


Heeft u een mobiel bij KPN? misschien kan er dan een noodpakket met MBs worden verstuurd. Vul u profiel volledig in zodat een medewerker misschien nog iets anders kan aanbieden. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

 


Dat heb ik al maar daar is mijn gezin niet mee gered


Beste @K82, wat een ellende dit 😞. Ik zie dat er inderdaad een fout gemaakt is, waardoor het hele abonnement opgezegd is. En niet alleen de bestelling met de tv-ontvanger. Het ligt nu bij de juiste afdeling om op te lossen, dus ik kan helaas niets anders voor je betekenen. Je zult het nog even af moeten wachten. Mijn excuses hiervoor!


Ik zie dat alles inmiddels weer opgelost is. Fijn! Nogmaals excuses voor het ongemak, @K82.