Skip to main content

Ik heb al jaren slechte wifi op andere etages in mijn huis. Op aanraden van KPN versterkers aangeschaft.
Dit hielp niet. Monteur langs geweest. Allerlei instelling aangepast. Gehoor dat die versterkers niet goed waren en beter weg kan halen. Toen heb ik op aanraden super wifi versterkers aangeschaft via kpn. Ook geen verschil.
De oplossing zou een fritzbox zijn. Beneden in hui wel verbetering, maar rest niet.
Ik ben het zat en kwam in gesprek met mijn buurman die over is gestapt naar een andere provider en daar een ook frtiz heeft met Fritz repeaters. Hij is helemaal heppy de peppy.

Ik weer contact opgenomen met kpn een aangegeven dat ik denk om overstestappen omdat ik niet tevreden ben met mijn wifi. Krijg ik een aanbieding dat ik de komende 7 maanden 20 euro goedkoper kan en daarna 10 euro goedkoper dan nu. Prachtig allemaal, maar dat lost het probleem niet op. Ik heb gevraagd over de versterkers die ik voor jan doedel heb, maar die moet ik maar prive proberen te verkopen.
Ik wodt ongevraagd naar de technische dienst doorgezet Toch aar verhaal gedaan. Krijg ik daar te horen dat mijn probleem opgelost is met 2 fritz repeaters a 80 euro de stuk.

Gek wordt ik ervan. Ik twijfel of dat echt de oplossing is. en denk toch maar alles via een nieuwe provider te laten doen waar ik ook nog niet eens extra betaal voor die versterkers

De echte oplossing is: een kabel naar boven leggen. Als die er niet al ligt. En de versterkers bekabeld aansluiten.

Bij welke provider zit uw buurman? 


Ha @repelsteeltje1967, welkom! De echte oplossing is inderdaad bekabeld internetten. Is dat geen oplossing voor je? Je kunt wel een SuperWifi punt naast de FritzBox zetten, en een SuperWifi punt boven. Dan moet je de wifi op de FritzBox uitzetten. Heb je dat al eens geprobeerd? Welk modem heb je van KPN, trouwens? In principe moeten SuperWifi punten in combinatie met het KPN modem ook gewoon werken.Â