Skip to main content

Sinds 2011 eerst een ADSL aansluiting via Telfort wat over is gegaan in KPN (2014). Volgens gegevens in ons abonnement zouden 50Mbit/s down en 5Mbit/s upload snelheid hebben. Deze snelheden halen we echter nooit. 3 metingen gedaan: 1x met een pc bedraad aangesloten op circa 15 mtr, 1x met laptop bedraad aangesloten op 3 meter en 1x via WiFi. Alle metingen komen uit op Down 10,9 en Up 0.8. Beschikken over een Experia Box V8 , Mode: G.992.5 (ADSL2+), ADSL Modem Code Version: 5.7.1.15.1.1, Hardware Version: R02. KPN wat kunnen jullie hier aan doen?

We zijn dus al jaren lid, prijs gaat alleen maar omhoog, geen extra korting of andere gratis updates., daarbij wordt dan ook nog eens de beloofde snelheid niet gehaald.

 

 

 

 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @TCLinne kijk eens bij fourstack of jouw adres onder buitengeboed valt, dan heb je recht op een aanvullende 4G-router die de snelheid op kan krikken.

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8


Hallo @TCLinne kijk eens bij fourstack of jouw adres onder buitengeboed valt, dan heb je recht op een aanvullende 4G-router die de snelheid op kan krikken.

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8

@JanD Bedankt voor je info. Het betreft een tennisvereniging die tegen nieuwbouwwijk aan ligt. Toen sportpark gebouwd werd, lagen er nog geen huizen en zijn we alleen aangesloten op telefoonlijn. Er ligt geen Ziggo aansluiting of iets anders. Wel al 3x met Ziggo contact gehad voor offerte van aanleg kabel, maar nog steeds geen offerte ontvangen. Gaat waarschijnlijk niet meer komen.


Hallo @TCLinne wat zegt Fourstack als je de postcode/huisnummer ingeeft, zie dan rechts op de pagina of je in aanmerking komt voor aanvullende apparatuur.

 


Hallo @TCLinne wat zegt Fourstack als je de postcode/huisnummer ingeeft, zie dan rechts op de pagina of je in aanmerking komt voor aanvullende apparatuur.

 

 


Hallo @TCLinne op het plaatje kun je r.o. zien dat je gebruik kunt maken van sneller internet buitengebied,morgen meteen even aanvragen.

 


Hallo @TCLinne wat zegt Fourstack als je de postcode/huisnummer ingeeft, zie dan rechts op de pagina of je in aanmerking komt voor aanvullende apparatuur.

 

 

Als ik op KPN postcode en huisnummer invul m.b.t. wat mogelijk is, dan staat er inderdaad ook bij dat er een 4G modem in bruikleen bij zit. Toch maar eens kijken of ik telefonisch in contact kan komen


Hallo @TCLinne ,laat s.v.p. de goede afloop even weten.

 


Hi @TCLinne! Ondanks dat ik verwacht dat het met de tip van @JanD helemaal goedkomt, heb ik je toch even een eigen topic gegeven. Dan blijft alles mooi overzichtelijk.

Mocht je er via de klantenservice om welke reden dan ook niet uitkomen, vul dan je profiel in. Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kan ik je verder helpen. 🙂


Er is inmiddels contact geweest met KPN en heb een nieuw modem (V10) + 4G modem ontvangen. Moet wel nog geïnstalleerd worden, maar verwacht dat het in orde komt.

Liep redelijk goed op 2 puntjes na:

  • servicedeskmedewerker waar ik als 1e contact mee had, heeft het 4G modem geregeld en laten opsturen en deze gaf aan dat dit het enige was wat er nodig was. Ik had gemeld dat we nu over een V8 versie beschikten, maar deze was niet noig. Kreeg dag erna het 4G modem, bleek in de handleiding dat je minimaal een V10 of V10A versie moest hebben
  • gebeld met servicedeskmedewerker en die gaf aan dat er wel degelijk, zoals in de handleiding vermeld, een nieuw modem nodig was. Er zou een V12 opgestuurd worden. Dag erna was deze binnen…….een V10.

Er zijn dus wat verbeterpuntjes, maar al met al wel steeds vriendelijk te woord gestaan. Installatie hopelijk aankomende week.


@TCLinne ik zal eens even kijken. De eerste medewerker had ongelijk toen deze aangaf dat je geen nieuw modem nodig had. En de tweede had ongelijk toen deze aangaf dat er een Box 12 zou komen. 

Blij dat je straks de juiste apparatuur hebt, en daarmee meer snelheid. Ik zal vraag uitzetten waarom de medewerkers deze informatie hebben gegeven. 

Wel heb ik daarvoor nog wat informatie nodig. Zou je je klantnummer willen vermelden in je profiel? Dan kan ik zien welke medewerker deze informatie gegeven heeft.Â