Skip to main content

Hallo,

Al langere tijd is het voor ons thuis niet mogelijk om gebruik te maken van de Wifimanager. Iedere keer (op verschillende apparaten/verschillende browsers) krijgen wij de melding: "Het lijkt erop dat de Wifimanager het even niet doet.” Wij ervaren ook problemen met het inloggen bij MijnKPN voor bijv. leuke acties om prijzen te winnen. Naar mijn idee heeft dit te maken met ons KPN profiel.

Ik heb het afgelopen half jaar meerdere keren hierover contact met jullie gehad en ik zou hierover nog teruggebeld worden. Dit is helaas nog niet gebeurd (ondanks een herhaalverzoek tot contact). Vandaar dat ik het via deze weg probeer. Zouden jullie mee willen kijken en op zoek willen gaan naar een oplossing? Het zou fijn zijn als we gebruik kunnen maken van de Wifimanager en ook mee zouden kunnen doen aan winacties en dergelijke van KPN. Verder verloopt alles super bij KPN, we zijn heel erg tevreden! Hopelijk hebben jullie een oplossing, alvast bedankt 🙂.

Gr. Robin

Hi @RobinTh, wat jammer dat jullie al zo lang problemen ondervinden met de Wifimanager én jullie MijnKPN account 🙁

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mailadres dat jullie nu gebruiken voor MijnKPN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Hoi Maja, ik heb zojuist m’n profiel zover als mogelijk aangevuld. Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt! Gr. Robin 


Hmm, ik denk dat ik de boosdoener gevonden heb @RobinTh!

Er is een 2e klantnummer voor een abonnement voor thuis gekoppeld aan je MijnKPN account, niet van een abonnement dat nu actief staat, je zult deze zelf ook niet zien staan als je ingelogd bent. Dit komt wel vaker voor bij klanten die in het verleden een abonnement hebben gehad bij KPN (of Telfort) en daarmee ook gekoppeld waren aan hetzelfde mailadres. Ik heb dus het vermoeden dat je op een eerder moment een KPN abonnement (of een ‘mislukte aanvraag’) hebt gehad en dat dit klantnummer onderwater nog ergens gekoppeld is.

Doordat dit 2e klantnummer gekoppeld is, weet de WifiManager niet welk klantnummer hij moet kiezen om door te meten en raakt hij in de war. Ik ga nu een achterliggende afdeling vragen of ze dit klantnummer kunnen loskoppelen, zodat de problemen verleden tijd zijn!

Ik kom hier weer in de lucht zodra ik de bevestiging heb dat dit geregeld is 😊


Hoi Maja,

Bedankt voor het uitzoekwerk en je uitgebreide reactie! Wat fijn als hiermee het probleem opgelost kan worden. Ik wacht geduldig je reactie af en bedankt voor alle moeite tot zover! 🙂

Gr. Robin


Zou je nu eens willen kijken of het allemaal goed gaat in MijnKPN en met de WifiManager? het zou geregeld moeten zijn 😊


Hoi Maja, ik zal het binnenkort even testen en laat het je dan weten. Bedankt voor je hulp tot zover 🙂. Gr. Robin


Helemaal prima! 😊

 


Hoi Maja, ik heb het gecheckt en het werkt! Nogmaals bedankt voor de goede hulp en de geboden oplossing 🙂. Gr. Robin