Skip to main content

Beste we hebben al een maand geen internet en tv dit is gebeurd door graaf werkzaamheden bij ons in de straat we worden van kastje naar de muur gestuurd door netwerk beheer gaan jullie zo altijd met de klanten om vind dit niet normaal dat jullie een klant al een maand geen internet of tv heb als de waterleiding is door gebroken laat je dan ook een klant een maand zonder water zitten jullie moeten hier toch gewoon een storings monteur voor hebben !!!!

Beste we hebben al een maand geen internet en tv dit is gebeurd door graaf werkzaamheden bij ons in de straat we worden van kastje naar de muur gestuurd door netwerk beheer gaan jullie zo altijd met de klanten om vind dit niet normaal dat jullie een klant al een maand geen internet of tv heb als de waterleiding is door gebroken laat je dan ook een klant een maand zonder water zitten jullie moeten hier toch gewoon een storings monteur voor hebben !!!!

Ik heb een probleem gehad bij het overzetten van de KPN naar een nieuw adres wat helemaal mis ging.

Ten eerste moet je een engelengeduld hebben en ten tweede is de enige tip die ik u kan geven , bellen , bellen , bellen en nog eens bellen en niet om de paar dagen maar iedere dag tot soms wel 4 - 5 keer per dag , van s’morgens vroeg tot s’avonds laat.

Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon die wel verstand van zaken had en precies wist welke afdeling hij moest inschakelen om mijn probleem op te lossen.

Sterkte en succes.


Dat doen we ook wordt alleen uit gelachen door kpn


Dat doen we ook wordt alleen uit gelachen door kpn

Dat schiet niet erg op dan , de betalingen stopzetten is misschien nog een optie.

Te gek voor woorden dit soort praktijken , niet verwonderlijk dat ze een 1,4 in hun reviews krijgen.


Dat klinkt niet best @Lennaertvanderwaal . Ik neem aan dat dit onderdeel is van een grotere storing.  Zijn er meerderen in de buurt die geen verbinding hebben of is de rest weer in de lucht maar jij niet? Heb je een mobiel abonnement van kpn en zoja heb je een grote bundel gehad?


Ze hebben graag werkzaamheden in de straat gehad waar ze precies onze kabel hebben geraakt de rest van de straat heb wel internet en tv we hebben digitene gehad voor tv maar dat werk niet en mobiel internet is heel langszaam zeker als we met heel het gezin er op zitten de reparatie stelt niks voor is nog geen 10 min werk maar  we krijgen als excuus dat het bouwvak is stom gelul want elk bedrijf heeft een storings dienst maar behalve kpn lekkere reclame voor kpn 


@Lennaertvanderwaal Welkom op het forum. 

Wat ontzettend balen dat je al zo lang last hebt van een storing. 

Ik controleer graag of ik je een update kan geven. Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 


Gedaan


@Lennaertvanderwaal Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Klopt het dat de storing sinds gisteren verholpen is? En dat je diensten nu weer werken?Â