Skip to main content
Vraag

Al meer dan een maand geen glasvezel signaal bij nieuwbouw appartement?

• December 17, 2025
  • 5 reacties
  • 28 keer bekeken

Heb al meer dan een maand geen signaal bij glasvezel aansluiting in nieuwbouw appartement. KPN en (onder)aannemer wijzen naar elkaar bij oplossen van probleem vanuit de pop-up. De overige appartementen hebben wel signaal.

Ook is zowel de KPN als de (onder)aannemer slecht telefonisch of digitaal bereikbaar.

Nu heb ik gisteren een noodpakket gekregen (MiFi) en is uit Mijn KPN het storingsticket verdwenen.

Hoe nu verder?

5 reacties

• December 17, 2025

Heeft het ooit wel gewerkt? 

Nee.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Hans van De Ruiver en welkom bij de KPN Community. Dat is al een flinke tijd zonder diensten, zeker als er nog geen concrete oplossing in beeld is. 😕 Goed dat je hier een topic voor aanmaakt. 

We zijn inmiddels een paar dagen verder, heb je nog een update gehad in de tussentijd? 
Zo niet, zou je dan je communityprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de geboortedatum van de contractant? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt dan kan ik kijken wat ik kan achterhalen.
Mocht je telefonisch contact prettiger vinden, dan kun je ook een belafspraak met ons maken hierover. Dan word je gebeld op een moment dat jou het beste uitkomt. De keuze is aan jou!

Als het goed is gaan morgen de (onder-) aannemer en KPN monteur samen in de pop-up het herstellen.

Mocht dit weer niet lukken zal ik me melden.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dat zou heel mooi zijn zo voor de feestdagen! Ik duim dat alles goed loopt en hoor heel graag van je hoe het gegaan is. 
Dank voor het snelle reageren! 🙂