Skip to main content

Goedemiddag,

 

omdat wij een abonnement hadden waar wij de helft niet van gebruikten wilde we een goedkoper abonnement, dus dat hebben we aangevraagd. Het oude abonnement is sinds 1 juni opgezegd, en het nieuwe is nog steeds niet in gegaan….meer dan 2 weken verder. Het lampje op de experia box blijft rood branden. Ik heb hier een aantal keer voor gebeld en elke keer zeggen ze dat ze het naar de “back Office” sturen. Waar er vervolgens niks mee gebeurt. Ik ben er helemaal klaar mee, ik heb het internet hard nodig.

 

Armand

Hoi @Armandvdvelden, welkom op het KPN forum. Heel irritant dat je geen gebruik kunt maken van internet, vooral in deze tijd. 

Ik kijk graag met je mee hoe we hierin kunnen helpen, wil je daarvoor je forumprofiel invullen met: naam contractant, postcode + huisnummer en mobiel nummer waarop je bereikbaar bent. 
Geef je een gil als je dat hebt gedaan? Dan gaan we voor je aan de slag :) 


Gedaan!


Dank @Armandvdvelden Ik zie dat je eerder vandaag ook met de klantenservice contact hebt gehad. De collega's daar hebben al een melding verstuurd, met het verzoek om je van een update te voorzien. (ik was hetzelfde van plan). Die melding is goed aangekomen en er zal snel een reactie op komen. We zullen het hier ook in de gaten houden. 


Ik heb nog even een aanvullende vraag voor je @Armandvdvelden, zou je mij kunnen vertellen waar jullie de Experia Box nu op aangesloten hebben? Hebben jullie een kastje aan de muur zoals afgebeeld in dit overzicht met alle KPN aansluitpunten? (zo ja, welke?)

Of ziet het er nu ongeveer uit zoals op onderstaande foto?

Voor zover ik kan terughalen, was het vorige abonnement dat jullie op hebben gezegd, niet via de constructie op de foto aangesloten, en gaat het nieuw aangevraagde abonnement daar wél over geleverd worden. Het kan goed zijn dat ik dit fout heb, omdat het lastig is om iets terug te halen over een abonnement dat niet meer bestaat. Het is hoe dan ook van belang dat het modem hier mee verbonden is en dat de lampjes branden zoals ook op deze foto het geval is.

 


Reageer