Skip to main content
Antwoord

Al ruim een maand geen internet in het buitengebied

• June 24, 2025
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Beste KPN,

Wij hebben al vanaf 18 juni geen internet (buitengebied). Niemand bij KPN kan ons de reden hiervoor opgeven. We worden van het gebruikelijke kastje naar de muur gestuurd.

Wie binnen KPN kan onze simpele vraag beantwoorden.

Zeer slechte kwaliteit klantgerichtheid.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@PeYo, welkom op de KPN Community! Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag hier stelt.

We hebben alleen wel erg weinig informatie om je verder te helpen. Ik heb geen gegevens van je en op basis van de informatie in jouw bericht kan ik je niet vertellen waarom jouw Internet Buitengebied niet werkt. Ik wil je daarom aanraden om contact met onze telefonische klantenservice op te nemen. Maak hiervoor een belafspraak. Mijn collega aan de telefoon helpt je graag verder.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 24, 2025

Beste ​@PeYo geef de modem (V10?) eens een fabrieksreset en geef de 4G-router daarna eens een fabrieks reset en koppel deze weer als nieuw uit de doos aan de modem.

Gaat het nu goed?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 24, 2025

Nee.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 25, 2025

Hi ​@PeYo, welkom op de KPN Community! Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag hier stelt.

We hebben alleen wel erg weinig informatie om je verder te helpen. Ik heb geen gegevens van je en op basis van de informatie in jouw bericht kan ik je niet vertellen waarom jouw Internet Buitengebied niet werkt. Ik wil je daarom aanraden om contact met onze telefonische klantenservice op te nemen. Maak hiervoor een belafspraak. Mijn collega aan de telefoon helpt je graag verder.