Skip to main content

We hebben nu al ruim een week geen internet. Ergens in de wijk is een kabel geraakt. Je zou denken dan is er haast bij. Maar helaas een week verder en nog geen internet nog een monteur. Op de site is de storing bekend en een oplossing is er niet. Einde storing word telkens met 12uur verlengd. Dat is nou aan t lijntje gehouden worden. Ook wordt er geen alternatief geboden. 

Hoi @Kees2807, welkom op ons forum!
Een reactie van ons moderators kan hier soms even duren. Heb je hierover ook al gesproken met mijn collega's van de klantenservice op 0800-0402? Dat is altijd de snelste manier om met ons in contact te komen.
In sommige gevallen kunnen zij bij een storing ook een databundel toevoegen aan je mobiele abonnement (mits je die van KPN hebt natuurlijk). Zo ben je in ieder geval bereikbaar tot de storing opgelost is.


Ja ik heb de klantenservice gesproken en die geven aan dat ik gewoon moet wachten ze kunnen niets doen en niets regelen omdat alles op rood staat. Dat is dus ook deprimerend nieuws. Een ander collega kan ook niets. Mijn mobiele bundel aanpassen kan ook niet en een compensatie moet ik voor terugbellen als de verstoring ooit wordt verholpen. Zo wordt je dus als koning behandeld 😜. En dan wordt mij gevraagd of ik contact heb gehad met netwerkbeheer. Ik ben klant geen medewerker van kpn. Dus gaan we maar wachten ofzo. 


@Thomas 

vandaag voor 18:00uur zou de storing opgelost worden. Nu is de eind tijd verplaatst naar de 04-06. Lekker bezig. En dan kom ik niet in aanmerking voor een noodpakket of iets dergelijks. 


Ah balen zeg! Had je ook geen noodbundel? Zie ook: kpn.com/alternatief.
Het lijkt me dat mijn collega's bij 0800-0402 die in deze situatie wel aan kunnen zetten.

Anders kijk ik graag even met je mee. Daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@Thomas  Nee die heb ik ook niet. Heel eerlijk ben ik daar ook niet mee geholpen. 

Of ze moeten en modem leveren waar een simkaart in kan en een kopie van mijn simkaart. Dan kunnen ze thuis ook verder. Thuis hebben we internet nodig. 


Goedemiddag @Kees2807,

Een 4G dongel of modem is niet echt een oplossing die ik an kan bieden bij een storing omdat daar simpelweg niet genoeg van zijn. Maar je zou je toestel ook kunnen gebruiken als hotspot, zodat jullie in ieder geval bereikbaar zijn.
Is de kabelbreuk inmiddels al gerepareerd? Anders kijk ik graag even mee naar een tussenoplossing. Daarvoor heb ik nog wel je gegevens nodig. Kun je die invullen in je profiel?


@Thomas de storing is eindelijk opgelost sinds zaterdag 15:30 werkt het. Maar moet nog altijd officieel geïnformeerd worden dat het zo is. 
 

In mn vorige bericht heb ik geprobeerd duidelijk te maken dat een hotspot niet opgaat voor ons. Ik heb m’n mobiel nodig. En ben niet de gehele dag thuis.  

waar kan ik de compensatie aanvragen? 


Ah dat scheelt weer, ik snap dat dat niet echt een oplossing voor je was, een alternatief had ik helaas niet echt. Maar fijn dat het weer werkt!
Voor compensatie kun je terecht op www.kpn.com/vergoeding


In mn vorige bericht heb ik geprobeerd duidelijk te maken dat een hotspot niet opgaat voor ons. Ik heb m’n mobiel nodig. 

Als u een mobiel instelt als hotspot, dan kunt u er verder gewoon mee werken. Ook bellen is geen probleem.Â