Skip to main content
Beantwoord

Al sinds 5 augustus geen internet

• August 8, 2025
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Sinds 5 augustus (terug van vakantie, dus misschien al langer) geen internet etc.

Al 4 × iemand van KPN aan de lijn gehad.

Er zou een kabel probleem zijn.

Tijdstip van herstel wordt iedere keer opgeschoven, ook op de kpn-app waar je de storing kunt nazien.

App geeft trouwens ook paar keer aan dat het probleem in onze aansluiting zou zitten.

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@wish54, welkom op onze community! Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen.
Wat balen dat je al zolang zonder zit! Ik denk wel dat je hierover het beste kunt blijven bellen met mijn collega's op 0800-0402 voor informatie over de voortgang. Het kan natuurlijk zijn dat zij hier niet volledig zicht op hebben hoelang zo'n reparatie duurt maar ze kunnen altijd even meekijken.

Ik hoop dat alles snel hersteld wordt!

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 12, 2025

Hoi ​@wish54, welkom op onze community! Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen.
Wat balen dat je al zolang zonder zit! Ik denk wel dat je hierover het beste kunt blijven bellen met mijn collega's op 0800-0402 voor informatie over de voortgang. Het kan natuurlijk zijn dat zij hier niet volledig zicht op hebben hoelang zo'n reparatie duurt maar ze kunnen altijd even meekijken.

Ik hoop dat alles snel hersteld wordt!