Skip to main content

Hoi, misschien dat het hier wat sneller gaat!

ik zou de 15de feb glasvezel krijgen, nu is per ongeluk de 9de al me internet en tv afgesloten. Glasvezel is niet komen opdagen, dus zit nu nog steeds zonder internet en tv. Heb al zovaak contact gehad en mij is beloofd dat uiterlijk vorige week me koperen aansluiting hersteld zou zijn.

nog steeds niks vernomen en dus nog steeds geen internet en tv.

70 euro word wel gewoon afgeschreven.

Hallo @Oulad, welkom! Zit je nu sinds 9 februari al zonder internet en tv? Dat zou wel heel erg rot zijn.. Je ging van een koperverbinding van KPN naar glasvezel? En wij zouden je koperverbinding weer herstellen, maar dat is niet gebeurd? Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? En neem je ook mobiele telefonie bij ons af? Wil je dan onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ je 06-nummer plaatsen? We kunnen dan evt. een gratis weekbundel op je abonnement zetten. 


We zitten indd al van 9 feb zonder, we hebben wel een online pakket gekregen om toch online te gaan maar dat werkt niet heel ideaal. Het was indd de bedoeling dat we naar glasvezel gingen, de mensen die het zouden aansluiten zijn niet komen opdagen en door een fout in het systeem zijn we per ongeluk de 9de afgesloten. Heb vorige week iemand gesproken en die beloofde vorige week alles in orde te maken, tijdelijk koper aansluiten en dan wachten op glasvezel.


Ik zie het inderdaad! Vorige week zijn de collega's van escalatie ingeschakeld en zij zijn er sindsdien mee aan de slag. Betekent dat het in ieder geval op de goede plek ligt. Ik kan dan momenteel helaas niets anders voor je betekenen! Hopelijk wordt het snel opgelost. Mocht je in de tussentijd toch nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten. 


Ik mag toch hopen dat er volgende week niet weer 70 euro word afgeschreven voor tv en internet net die ik niet heb? Ik ga deze week nog even afwachten en anders ben ik richting ziggo, die konden me binnen 2 dagen aansluiten.


Marcia is er vandaag even niet, vandaar dat ik reageer, @Oulad. Ik zie hier dat dit nog steeds in behandeling is bij de escalatiecollega's. En daarnaast zie ik dat je op de 7e contact hebt gehad. Uit de notitie daarvan maak ik op dat je op dit moment internet hebt via de koperverbinding, klopt dat?

 

Wat financiën betreft, zodra dit geheel opgelost is wordt er natuurlijk ook met je gekeken naar een compensatie voor deze periode.