Skip to main content

Goedemiddag,

Al vanaf maandagmorgen geen internet. Dinsdag voor de 1e keer gebeld met 08000402. Conclusie was modem stuk. Nieuw modem opgestuurd, oude direct ingeleverd. Modem kwam pas woensdagmiddag.

Na installatie nieuwe modem, precies dezelfde klachten. Donderdag wel 3x gebeld. X-tig keer opnieuw opgestart, resetten, kabels opnieuw aansluiten. Niets helpt, nog steeds geen internetsignaal. Krijg link van KPN om in contact te komen met een monteur, maar die link werk niet. Opnieuw contact en toen pas een storingsticket aangemaakt door KPN. Tot vanmorgen 11.00 uur geen reactie. Opnieuw gebeld. Medewerker zegt dat het tot max3 dagen kan duren tot er contact wordt opgenomen. De mensen van het servicenummer geven ook ongelijke tijden aan voordat er contact wordt opgenomen. 
Zoals het er nu voor staat heb ik gevoel dat get over het weekend heen wordt getild.

WK voetbal zal wel belangrijker zijn voor de mensen van KPN.

Het kan toch niet waar zijn dat je een klant een week zonder internet laat zitten.

wanneer wordt probleem serieus opgepakt?

KPN, doe wat aan jullie service. De klant is koning.

Jullie kunnen het koninklijke wel uit de naam gaken.

Oei, dit is niet zo'n fraai verhaal @Jongschade ☹️

Je geeft aan dat er inmiddels een storingsbon aan is gemaakt, deze worden behandeld door een achterliggende afdeling waar de klantenservice (waar wij als forum moderators ook onder vallen) geen contact mee kan leggen. Ik hoop dat je snel iets van ze hoort en weer een werkende verbinding hebt!


Is er dan niemand die iets kan doen. Afdeling lijkt wel een zwaar bewaakte afdeling, waar niemand geen contact mag gebben en waar ze zelf bepalen wat ze wel of niet doen en waar klant de dupe van is.


@Maja_ kan er geen noodpakket vestrekt worden in deze ?


Heb je in tussentijd iets van ze gehoord @Jongschade? Zo nee, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!