Skip to main content

Goeden dag 

we hebben nu al twee dagen geen telefoon en tv en internet 

wanneer kunnen we ons werk weer gaan doen ? 

Hallo @Bart1966 

Dan zou ik snel KPN klantenservice bellen via 0800-0402, dan kan direct meegekeken worden en zo nodig een monteur ingeschakeld worden.


Hallo @Bart1966, welkom! Heb je naar aanleiding van @RBxx's bericht al telefonisch contact opgenomen of kan ik je nog ergens mee helpen?

Als je mijn hulp nodig hebt, weet dan wel dat reactie hier wat langer kan duren. Het forum is in eerste instantie een plek waar KPN klanten vooral elkaar helpen. Wanneer zij er samen niet uitkomen, dan zal een moderator, zoals ik, bijspringen. We helpen graag, maar zijn dus geen kanaal voor direct contact. Vind je dat niet erg en wil je mijn hulp, dan help ik je graag verder. Ik heb dan wel wat informatie van je nodig. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Weet niet of @Bart1966 uit Noord Holland komt maar er is hier een best grote storing. Ook wij liggen er reeds 2 dagen uit. Maar er wordt totaal niet gecommuniceerd wat er nu aan de hand is en wat een eventuele prognose is wanneer het klaar /opgelost is..


Hallo @Bart1966 en @ducky019 Ik hoop van harte dat de problemen inmiddels zijn verholpen? Je kunt op onze storingspagina informatie krijgen over de bij ons bekende storingen. Volgens mij is er in de regio Noord-Holland idd sprake geweest van een storing met internet en tv. Hoe is dat nu bij jou / jullie? 


@Bart_ sinds gisteravond laat hebben we weer verbinding.. lijkt nu allemaal goed te gaan...