Skip to main content

Ook ik heb een klacht! Heb al twee dagen geen internet. KPN Netwerk is bezig glasvezel bij ons te installeren. Resultaat is dat internet over koper het nu niet doet. Contact met KPN Netwerk levert de volgende opmerking op: “daar kunnen wij niks aan doen, neem even contact op met klantenservice KPN”

Als ik dat dan vervolgens doe, dan krijg ik de opmerking dat het bij de “back office” ligt en dat het nog wel twee dagen kan duren. Dat de KPN niet begrijpt dat bijna alles via internet loopt en dat dit mij geld gaat kosten en het gemakt waarmee er wordt omgegaan, geeft voor mij aan dat dit bedrijf te groot is voor de managers die er rondlopen. Zodra ik kan ga ik er dan ook direct weg, nadat ik jarenlang een trouwe klant ben geweest!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Er is niet één provider die 24/7 een werkende internetverbinding garandeert.  Als u afhankelijk bent van een internetverbinding dan moet u een zakelijke verbinding nemen met een hoog servicelevel.  Kosten zijn tussen de € 500,00 en € 1000,00 per maand.


Geloof ook niet dat er in mijn bericht staat dat ik 24/7 een werkende verbinding verwacht……! Maar twee dagen zonder en dan niet met een oplossing komen? Kom op zeg!


Had u eerst een koper verbinding of bent u nieuwe klant? Heeft u mobiele abonnementen bij kpn?


Ben al jaren klant Joep. Koper doet het ook niet meer. Degene die hier was namens KPN Netwerk, gaf aan dat ik maar naar de klantenservice moest bellen. Gedaan; nul op het rekest. Als jij de oplossing hebt, zou dat super zijn!


Waardeloos!! Is je geen noodpakket aangeboden of een super bundel op je mobiel?? Moet je wel een abonnement bij kpn hebben uiteraard. 


Hoi @Fintelman, welkom hier. 

Ik begrijp heel goed dat je baalt nu je geen internet hebt. Dat is ook geen fijne situatie. Ik begrijp in ieder geval dat er al contact is geweest. Alleen ging het anders dan gehoopt. Ik zie dat er nu een klacht loopt en dat er 5 april een monteur komt. Hopelijk is het dan opgelost. Omdat dit al loopt is het hier wachten op. Hoor graag van je als de monteur is geweest en als mijn collega contact met je heeft gezocht naar aanleiding van de klacht. 


Hi @Bart_Z zal je op de hoogte houden. Verwacht in ieder geval wel korting op eerstvolgende rekening.

 


Hoor graag of het vandaag is opgelost als de monteur is geweest. 

En verder omdat er al een klacht loopt, kan ik hier niet tussen zitten, mijn collega zal de rest met je oppakken. 


@Bart_Z KPN Netwerk had de stekker in het verkeerde poortje gestoken……….. het moet niet gekker worden.

 


Meen je niet? Dat is wel een domper. 😞 Gelukkig is het nu opgelost. Ik zie ook dat er vanochtend contact is geweest met mijn collega en dat nu alles afgehandeld is. 

Mocht er nog weer iets zijn, dan horen wij graag weer van je.


@Bart_Z er is idd contact geweest, maar opgelost is het nog niet……. de crux zit hem in het feit dat KPN Netwerk en KPN twee verschillende partijen zijn die in mijn optiek niet erg goed samenwerken. Als ik bel met KPN Netwerk, dan sturen zij me naar de KPN en vice versa. Hoop nu dat met het aanmaken/ verduidelijken van het ticket er een afspraak komt om mijn aansluiting op glasvezel af te handelen. Wellicht eens een keer met de bazen van KPN en KPN Netwerk naar www.palworks.net …..???


Ik had hem anders begrepen. Dat netwerk het verkeerde poortje had gebruikt, maar dat dat nu opgelost is. Maar niet dus. Het stekkertje moet nog in het juiste poortje. Ik zie nu voor 12 april een nieuwe monteur gepland staan.  Hoor daarna graag weer van je. 


Stekkertje zit wel in goede poortje (ging om de koper aansluiting; die is nu dus gefixed). Glasvezel moet nog connectie worden gemaakt. Daarvoor komt op 12 april een monteur tussen 10-12. Hoop maar dat hij om 10:00 komt want om 12:30 moet ik weg. 😉


Gelukkig. En ik hoop ook dat hij op tijd is dan. Fijne avond.


@Bart_Z alles opgelost. Eindelijk werkt alles weer naar behoren. Helaas heb ik op basis van alle ellende toch besloten weg te gaan bij KPN. Ben al jaren trouwe klant, maar nadat ik paar jaar geleden voor het eerst ben overgestapt naar andere mobiele provider, ga ik nu ook internet en TV bij ander afnemen. Zodra het contract ten einde loopt, ben ik weg. Jammer, jammer, jammer. 


Fijn om te lezen dat het opgelost is. Dat je besloten hebt weg te gaan vind ik jammer. 

Mocht je in ieder geval nog vragen krijgen, laat het dan weten. 


@Bart_Z KPN moet wel met een heeeeele goede aanbieding komen, wil ik daar nog bij blijven.