Skip to main content

<<VERWIJDEREN AUB>>

Wat heeft u nu? Bent u nu klant van een andere provider? Wilt u overstappen? Of gaat u verhuizen? 


Het is de derde keer wel gelukt? 


Gisteren een uur met de klantenservice gebeld die me garandeerde dat de bestelling eraan zou komen zoals afgesproken voor de 26e deze maand. En vandaag heb ik wederom een mail ontvangen dat m’n bestelling geannuleerd is zonder enige reden!

Dit is al de tweede keer dus dat mijn bestelling geannuleerd is.


Iemand bij KPN drukt op een knop om mijn bestelling te annuleren, waarom niet even vermelden waarom precies? Vreemde praktijken.

 

 


Ik ben bang dat je toch weer moet gaan bellen met 0800-0402. Zij kunnen jou uitleggen wat er steeds misgaat. 


Uiteindelijk heeft iemand van KPN me gebeld en uitgelegd dat het pakket 2x geannuleerd is omdat de maximale snelheid op mijn adres niet toereikend is voor het pakket dat ik had aangevraagd En de melding die ik zag op de site van maximale up en downloadsnelheid was dus niet correct.

 

Bedankt voor het reageren!


Met een DSL verbinding is de kans altijd aanwezig dat de haalbare snelheid niet gelijk is aan de contractuele snelheid. 

Daarom wordt ook altijd het magische woordje tot gebruikt. Ik begrijp uit uw laatste reactie dat u de snelheid die u wou afnemen hebt gebaseerd op de gegevens na het invullen van de postcode.

Deze info gaf dus onjuiste getallen.


Dat klopt.. op de site staat (op dit moment):

 

En de dame van de klantenservice gaf aan dat het 50 Mbit/s down en 5 Mbit/s up is. 

Een klein verschil. :)


Welke snelheid had u besteld? 

200 en 60 zijn wel heel gladde getallen. Misschien zijn het fictieve waarden die niet kloppen?