Skip to main content

Al  2 keer online opgezet 

Maar er wordt nog steeds geld afgeschreven ben slecht horende kan dit niet regelen via telefoon.

Maar kpn laat niets horen .

 

Ben al meer dan 20 jaar bij KPN 

Het net email adressen wil ik opzeggen

Maar het lukt gewoon weg niet.

 

Hallo @Henkie07 ,

Dat is erg vervelend.Ik kan me nog wel herinneren dat dit ook bij iemand anders zo was in kassa ongeveer 7 jaar geleden.Vul je profiel aan en wacht dan op een moderator.


Hallo @Henkie07,

Wat lastig dat het niet lukt om op te zeggen. Wanneer je via het online opzegformulier opzegt, dan proberen mijn collega's van de Opzegdesk je altijd nog wel te bellen om de opzegging netjes met jou af te ronden. Is dat ook niet gebeurd?

Nu begrijp ik dat het voor jou lastig is om dit telefonisch af te handelen. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om een abonnement stop te zetten, maar via de chat kun je ook in contact komen met collega's van de Opzegdesk. Is dat misschien een idee?

Je kunt een chat starten via onze website: Contact en klantenservice. Als je klikt op de tegel ‘Internet’ en daarna kiest voor de laatste optie ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. Dan kun je onderaan de pagina een chat starten, op werkdagen tussen 8:00 - 20:00 uur en op zaterdag tussen 8:00 - 17:00 uur.


Het is moeilijk om optezeggen 

Heb het nu op gezegt moet nu nog een maand 

Wachten ,terwijl ik onlien september al heb opgezet 

En dezember nog een keer.

Nu stopt het pad op 6 Jan,2022.

 

KPN ik begin er nooit meer aan 

En dan ben je al er bij sins 1989.

 

 

 


Het is moeilijk om optezeggen 

Heb het nu op gezegt moet nu nog een maand 

Wachten ,terwijl ik onlien september al heb opgezet 

En dezember nog een keer.

Nu stopt het pad op 6 Jan,2022.

 

KPN ik begin er nooit meer aan 

En dan ben je al er bij sins 1989.

 

 

 


Mocht het nog niet goed gaan kan je ook iemand anders vragen of die voor jou wilt bellen.Doen ze vast wel.Doe ik namelijk ook soms:wink: