Skip to main content

We hebben al sinds het afsluiten van ons KPN internet problemen. Het internet valt regelematig weg. We hebben hier een keer iemand voor aan de telefoon gekregen, die realiseerde zich dat er een probleem was met het internet naar ons huis, maar kon het niet meteen oplossen en zou ons terugbellen. Dat is nooit gebeurd en sindsdien lukt het me niet meer iemand aan te telefoon te krijgen. Ik kan alleen nog maar de internetprobleemoplosser doorlopen via de KPN website die telkens het modem reset en denkt dat daarmee de problemen opgelost zijn. Ik vind dit echt waardeloze service en wil dit internet probleem heel graag eindelijk opgelost hebben.

Hallo @NietzoonderdeindrukvandeKPN , welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Heb je storing met bekabeld internet, draadloos internet en/of tv kijken?

Gebruik je nog andere apparatuur zoals (KPN)-versterkers, switches of anderszins?

Heb je een glas- of een koperaansluiting?

 

 


Het modem is type KPN box 12, we hebben koperaansluiting, en we hebben problemen met zowel bekabeld als draadloos internet. We gebruiken verder een andere apparatuur. Tijdens een telefoongesprek met de KPN was de diagnose dat er een probleem in de koperbekabeling voor ons huis zit. Daar zouden we over teruggebeld worden maar dat is ruim een maand geleden en nu krijg ik niemand meer aan de telefoon


Hallo @NietzoonderdeindrukvandeKPN vul in het privedeel van je profiel je naar gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers Ivan in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Succes


Hoi @NietzoonderdeindrukvandeKPN, welkom op ons forum! Ik zie dat je je profiel nog niet ingevuld hebt. Als je wilt kan ik altijd even meekijken natuurlijk.
Als je hierover liever direct contact hebt kun je ook met ons bellen op 0800-0402
Op onze website hebben we hier ook een stappenplan voor!: Problemen & storingen met internet & wifi


Ik heb mijn profiel ingevuld. En dat“direct contact hebben door te bellen met 0800-0402” klinkt heel fijn, maar is niet echt waar he. Want ik heb dat nummer al zo’n 10 keer gebeld maar krijg altijd een bot aan te lijn die me doorverwijst naar jullie website ophangt voordat ik iemand kan spreken


Toch worden de meeste problemen veroorzaakt door iets na het modem.  Denk aan draadloze verbindingsets,  zonnepanelen,  verkeerde switch, gammele stekkertjes,  kabelbreuk etc. Heb je dat allemaal goed gecontroleerd??


Ja dat hebben we allemaal al meerdere keren gecontroleerd. De ene keer dat we iemand van de KPN aan de telefoon kregen kwam die meteen tot de conclusie dat er voor het huis een probleem was, want hij kon zien dat de pakketjes die hij verstuurde onregelmatig bij ons modem aankwamen. Daarom zou hij terugbellen en een monteursturen. Alleen jammer dat dat niet gelukt is


Kpn en terugbellen is geen sterke combi. Gewoon weer bellen.  Het is niet anders.  0800-0402 


Er is net een monteur langsgekomen die het probleem opgelost heeft. Heel fijn dat het geregeld is en dank jullie wel voor de suggesties.


Bedankt voor je terugkoppeling @NietzoonderdeindrukvandeKPN, fijn dat alles weer werkt!