Skip to main content

Hoi, hier hetzelfde probleem, al 4 dagen zonder internet en de kpn medewerkers kunnen niet verder helpen. Ik heb begrepen dat het alleen om ons huishouden gaat, dus prioriteit om het op te lossen is er ook niet echt. Schandalig hoe ze met hun klanten om gaan. Ik heb een klacht ingediend maar daar gaan dan ook weer 5 werkdagen overheen terwijl het probleem nog steeds niet op is gelost... misschien toch maar overstappen. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Roween, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier al zo lang tegenaan loopt. Een klacht is inderdaad de oplossing niet. Dat duurt een tijdje en daarmee wordt het probleem, geen diensten, niet opgelost. Loopt er wel een ticket op jouw adres? En heb je ook een monteur o.i.d. ontvangen? Daarnaast hebben we de mogelijkheid tot een gratis weekbundel mobiel internet of een noodpakket. Is jouw dit aangeboden? In de meeste gevallen is een belletje naar 0800-0402 het snelst: mijn collega's staan voor storingen 24/7 paraat. Mocht je via het forum contact willen, vul dan je forumprofiel aan met je adres, klantnummer en evt. 06-nummer.