Skip to main content

Ik heb vier weken geleden van een KPN medewerker het aanbod gehad over te stappen naar hussel. Gedaan….Vervolgens krijg ik enkele dagen later een brief dat ik mn internet heb opgezegd, dus ik bel dat er iets mis is gegaan. Was geen probleem zeiden ze. “ opgelost”. enkele dagen later krijg ik een doos met modem, extra tv ontvangers etc etc, maar die heb ik natuurlijk al. Ik was al klant bij KPN, had enkel abonnement omgezet. Dus wederom eeuwigheid in de wacht gestaan om te vragen wat ik moest. Doos terugsturen. Dus netjes doos in coronatijd teruggestuurd (was geen pretje naar de intratuin). Toen de dag van de omzetting. Geen internet meer. Gebeld. Blijkbaar was mn wachtwoord teruggezet naar het origineel op de modem. Zo, dat werkte weer. Vandaag een dubbele rekening ontvangen, blijkbaar voor mijn doorlopende contract en de nieuwe(?) ernaast. Even snel 70 eur extra. Dus weer gebeld. Netjes dame gesproken die een creditering voor me heeft geregeld (helaas niet volledige bedrag, want je moet wel vooruit betalen, maar je krijgt niet vooruit terug, dus de rest krijg ik pas over 4 wkn terug). Nu is een van die twee dubbellopende contracten beeindigd.  En ja hoor, sinds een uur dus weer geen internetverbinding. De dame in kwestie heeft me gezegd KPN te bellen en dan een terugbelverzoek aan te laten maken voor haar. Dus gedaan….. om een terugbelverzoek aan te laten maken heeft me 32 min in de wacht gekost….en nu dus wachten tot iemand me terugbelt…. Op een werkdag, zonder internet.

Vooral steeds binnen een tot drie minuten een medewerker hebben die me vervolgens circa 25 min in de wacht zet zonder resultaten begint me op mn zenuwen te werken. Nu wil ik een officiele klacht indienen, want door die omzetting heb ik blijkbaar ook weer een contract van een jaar extra waar ik aan vast zit en na dit allemaal ben ik het wel zat. Heb vandaag twee keer zoveel abonnementsgeld betaald als zou moeten en heb 0,0 internet terwijl ik moet kunnen werken. Heb nu een wifihotspot, maar daar kan ik niet alles mee. Ik wil dat dit geregeld wordt en heb inmiddels na die 9 medewerkers die me zeggen dat t goed komt het wel gehad. Iemand enig idee hoe ik iemand te pakken krijg die me wel kan helpen?  Klantenservice bel ik steeds, dus vind het heel raar klantenservice te bellen dat de klantenservice momenteel erg slecht functioneert. Iemand tips?

 

en nu is de tv er ook mee gestopt. Lekker dat KPN…

 


ben nu weer met jullie aan de tel, gaat door naar spoed en herstel....kan 72!!!!! uur duren

 


Hoi Esther, welkom op het forum! Wat jammer te lezen dat deze problemen zijn ontstaan. Je geeft aan dat het nu is doorgezet naar de collega's van Spoed & Herstel. Dat is goed, dit zijn namelijk ook de collega's die je hiervoor moet hebben. Helaas kunnen we een aansluiting niet per direct weer herstellen. Als je wilt, vul je forumprofiel in en reageer als je dat gedaan hebt. Dan kunnen we nog even kijken of we nog iets kunnen doen in aanvulling op de al gedane aansturing.


Ik zie dat er inmiddels actie ondernomen is. Klopt het dat alles nu weer werkt? Mijn collega neemt dinsdag nog contact op voor de administratieve dingen. Mochten wij daarna nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


is netjes opgelost. alleen de financieen nog niet helemaal, maar blijkbaar moet daar eerst een nieuwe periode voor aanbreken om het te kunnen verrekenen.